uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Lost Çılgınlığı

Bu sene başında şu Lost denen diziyle ilgili bir iki yerde bir şeyle okumuş ve epey merak etmiştim. Evin Beyine de bahsetmiştim diziden. O da nasıl yaptı bilemiyorum, -Türkiye'de henüz yayınlanmamış bölümleri dahil- Lost'un tüm serisini bulmuş gelmiş. Alt yazı meselesi yüzünden ve de ... izleyememiştim.
Dün akşam, Elif uyuduktan sonra baktım evin beyi ilk dvd'yi takmış bilgisayara izliyor. (Bu arada monitörü büyütmek bilgisayarda rahatlıkla film izleme imkanı da sağladı)

1,2,3... bölüm derken en son 8.bölümü izlerken buldum kendimi. İmsak vaktine kadara izledik, dün yaptığım börekler ve çayla da sahuru yaptık, Lost'un karşısında.
Bu hakikaten bir çılgınlıkmış yaw, çok sürükleyici bir senaryo. Dizi değil mübarek sinema filmi. Çekimler de hiç duraksama yok. Bu akşam da izler miyim? Sanırım hayır, yoksa bayram ziyaretlerini zombi gibi geçireceğim.
0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate