Okuyamıyorum...

Sanırım kitap okuma becerimi tamamiyle kaybetmek üzereyim. Başladığım hiç bir kitabı bitiremez oldum son zamanlarda. Elimde Marquez'in "Anlatmak için Yaşamak" kitabı vardı. 1oo sayfa okudum okumadım, duruyor başucumda. Bayram'da bir arkadaştan "Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşk" ı aldım getirdim. Daha kapağını açmadım.
Eskiden okumak için kendimi zorlamam gerekmezdi, can atardım yeni bir şeyle okumak için. Elif'in ilk bebeklik dönemlerinde bir bıraktım okumayı, tamam. O zamandan bu yana elime alıp bitirebildiğim bir kaç kitap var sadece. İbrahim'le buluşma, Hüsn-ü Aşk, sanırım bir de Ferrarini satan Bilge vardı. Yarımlar mı? Onlar çok. Tutunamayanlar, Dinler Tarihi, 3d kitaplarım... daha adını saymayacağım bir sürü kitap.
Ne oluyor bana ya...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy