uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

1,2,3,4

1. En son bundan 4 yıl önce diş hekimine gitmiştim. Ve 20'lik dişlerimden birini hekimin muayenehanesinde bırakıp gelmiştim. Neyse ki bu sefer öyle olmadı, röntgen ve diş taşı temizliği ile atlattım bu muayeneyi ama bir sonraki görüşme için iki dolgu sözü alıp geldim, adı gibi melek hekimden. Yine de şanslı sayıyorum kendimi, bunca zaman hiç kontrole gitmeden, hamilelik ve uzunca bir emzirme süreci atlattıktan sonra üstelik de diş bakımı konusundaki tüm tembelliğime rağmen iki dolguyla yırtmak mucize gibi bir şey.
2. Dün Yaseminde geçirdim günümü. Çocuklar bütün gün kavga edip, gitmemize bir saat kala elele dolaşır oldular ama yine de iyiydi. Onlardan fırsat bulabildiğimiz aralarda sohbet ettik. Yasemincim, benim çok sevdiğim soya soslu, kişnişli tavuktan yaptı. Sonra beraberce bol cevizli bir kek yaptık ve bu arada hiç durmadan çay içtik. 3 defa çay demledi sanırım, hem de şu kocaman çaycı makineler var ya, onunla. İnce bellilerde çay içip, kadınsal sorunlar üzerine konuştuk. Ve ayrılma zamanı bir çırpıda geliverdi. Konuşamadıklarımızı bir daha ki sefere erteleyip, vedalaştık.
3. Çankaya'dan eve dönerken, yolumuz üzerinde olan teyzeme uğradık. Teyzem mimar ve yaklaşık 10 yıldır Diyanette çalışıyor. Ve iki yıldır hacılara refakat edecek çalışanlar arasında görevlendiriliyor. Bazıları ne kadar şanslı oluyor ya. :) Cuma günü yola çıkacak, yolun açık olsun teyzoşum.
4. Bugünü "ütü günü" ilan ettim. Sepetin altında kalmazsam bitireceğim tüm ütüleri. Yani sanırım :[
0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate