uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Anne olmak;

etiketler:
180 cm. enindeki yatağın 30 cm'lik bölümüne sığmaya çalışmaktır.

*Çocuğunuz hastayken; "öksürür, tıksırır, inler de duymam" endişesiyle, babayı kanepeye postalayıp, çocuğunuzu yanınızda yatırmaktır. Bununla da kalmayıp, 180 cm. lik yatağın, 150 cm.lik bölümünü; çocuğunuza ve çok küçük de olsa düşme ihtimaline karşın etrafına yığdığınız yastıklara ayırmaktır. Ve geriye kalan 30 cm.lik bölüme, ona hamileyken aldığınız kiloların genişlettiği vücudunuzu sığdırmaya çalışmaktır.
4 yorum:

Okurken hayal ettim gülmek geldi içimden ,söylediklerin minişten dolayı herhalde ,sevimli geldi bana.hayr ola hastamı yoksa geçmiş olsun.


Bana da yaşarken ağlamak, olay geçip gittikten sonra yazarken gülmek geliyor. :)


Ne güzel ifade etmişsin anne olmayı. Ne büyük edakarlıklar gerektiriyor değilmi ama tabii anne olmayı bilenlere!!!


Sağol, hoşgeldin eylül. Eylül doğumluyum ben ve çok severim eylül'ü, her ne kadar ruh halimi etkilese de :)
Fedakarlıklara gelince, anneler fedakarlık olsun diye yapmıyor aslında di mi bunları, öyle kendiliğinden oluyor. Bana öyle geliyor yani.
yine gel, beklerim...

*********
Nurcihan meraklanma, öksürüğün dışında bir şeyimiz yok. Onun da yolunu öğrendim. Zencefil ve bal karışımı iyi geliyormuş kuru öksürüğe. Bizim buralarda bildiğin aktar var mı bacım?


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate