Uragan yumurtluyor

Dün akşam da her akşam olduğu gibi Birand'ın bültenini izliyordum. Adamcağız, operasyon ihtimali doğduğundan beri, sınır hattına yerleştirdiği muhabirleriyle canlı yayında muhabbet ediyor, bu yüzden seviyorum ben bu adamı, tarzını yani. Canlı yayınmış, hataymış, yanlış anlaşılırmış, mühim değil, Birand düzeltir. Neyse efendim, muhabire diyor ki, -Talabani ile ilgili bir gelişme var mı?
Allah Allah diyorum, biraz önce bültenin başında bulduk Talabani'yi diyordu. Bu adam ne yapıyor?
Garibim muhabirin bir şeyden haberi yok, -araştırıyoruz, soruşturuyoruz, Avrupa ülkelerinden birinde olduğu söyleniyor vs.. içi pek dolu olmayan cümleler kuruyor, kelebeğin diğer karesinde Birand hınzır hınzır sırıtıyor. Yaaa, geçirdim işte bak, der gibi gülüyor. Muhabir bir yandan konuşuyor, bir yandan da eminim, "nassı bi tonga bekliyor beni" diyordur.
Neyse efendim, çocuğun bağlantısı bitti, Birand bu habere ayırdığı dakikaları görünüşte boşa çıkaran, ama aslında "bakın her saniye güncelleniyoruz, sürekli taze bilgiye ulaşıyoruz, bölgedeki muhabirin bile ulaşamadığına, ulaşıyoruz" mesajını alttan alta veren açıklamasını yapıyor.

Meğer Milano'daymış Talabani. Otelinden çıkarken futbol için oraya giden türk gazetecilere yakalanmış. Detayını da anlatıyor, korumaları kalabalıkmış, fotoğraf makinesi de yokmuş, gazetecilerin yanında(şimdi olmadı ama, makinesiz çıkmam abi!) Biri plan yapıp, dışarı çıkıyor, bilmem hangi ünlü mağazanın kapısının karşısına geçip bekliyor, Barzani gelirken de cep telefonu ile de fotoğrafını çekiyor. Yetmiyor bir de diyor ki Birand; "Bakın yarın yazacak Selahattin Duman, okuyun görün":)))))
Bahsi geçen köşe yazısı da burada

Ha hay,ha hay ben bu adamı izlerken eğleniyorum gerçekten. "Birand yumurtluyor", bölümünü hiç kaçırmıyorum özellikle. İşin gırgırı bir yana, adam yılların habercisi, adı ne tür şaibelere karışırsa karışsın* yıllarca habercilik yaptı, ama hala tutkuyla bağlı işine ve hala heyecanla yapıyor bu işi. Kaç haberci, gündemi meşgul eden hadise neyse ve nerede geçiyorsa, oraya gidip haber sunar yaw, çıkabilecek tüm teknik sorunlara rağmen üstelik. Kendi gitmese, muhabirleri var, her yere dağıtır, bağlanır da bağlanır. Doğru-yanlış, taraflı yada tarafsız; işin o tarafında değilim. Orası çok su götürür. Ama;
Yaşına rağmen bu zor mesleğe aşkla sarılan bu adamı takdir ediyorum...

*(Maddi şaibelerinin dışında Trt yıllarında bütün Kültür bakanlığı arşivini kopyaladığı üzerine çok konuluşulur, Ankaralı haberciler arasında. Yüce Birand, bize de verseydin ya şu sırrı, saniyelik görüntüler için anamız ağladı zamanında yaaa.:))

Bir de izlemeyenler varsa, bu Birand haberi kaçmaz.

Yorumlar

Biyo dedi ki…
Ben de seviyorum bu adamın kekeç kekeç,kendiyle barışık o aptal,savsak hallerini.
Ve bu haberi nassı kaçırmışım ben yaa Uragan?
Bayıldım sabah sabah izlerken yaaa
:( Böyle bi de :) böyle oldum.

Aplaa bide yukarıda ne ayak ?

"hero" "mero" noluyoz??

Artistik artistik uçup,zarifçe yere inip kılıcın omuz hizanda"biçerim uleynn"bakışı mı atacan?

Yoksaa evdekileri mi doğruyacan ???
Biyo dedi ki…
Blogda "bana mail atan blogerı bu sayede buldum" dediğim iki blogerdan biri de sensin."Mor"dye bahsettiğim.
Anladın mı:)

Şöhret kapıları ardına kadar açılıpta şu doğallığın kaybolmasın,Kikirik röportajdan proğrama,dizilerden,çekimlere koşturan anne yolu gözlemesin diye link vermedim.
Verebilirim ama ne dersin:)
URAGAN dedi ki…
biyocan, iletişimde okurken Birand, çoğu arkadaş gibi benim de favorimdi. Ya adama bak röp. yapmadığı kimse yok diye düşünür, bir gün onun gibi olmayı dilerdim.Nasip değilmiş, okulu bitiremedim ama muhabirlik ve yapımcılık şansım oldu.
Birand kadar olamadım tabi,(adam saddamla, clintonla, putinle filan görüştü yani) ama ben de, benim için önemli pek çok isimle görüştüm, o günleri özlemle yadediyorum ve Birand'ı izlemeden edemiyorum.Habercilikte, öğretmenlik gibi emekliliği yok, ayrılınca bitmiyor. Kafan hep öyle çalışıyor. Ama adam hakkaten savsak yani:))
*********
Hero'ya gelince, yok ben kimseyi biçemem, karakterim müsait değil. Gerçi sinirlenince gözüm döner ama sanmam yani. Bir de boy zaten bir buçuk metre, omuz hizasından bakış atsam ne fayda? Etkileyiliği olmaz bir kere.
*******
Okuyup okumadığımı test ediyorsan uyanık hoca, okudum. Tabi ki mor'un ben olduğumu anladım. Oradan salak gibi mi duruyorum? :)
Hadi sıkıyosa evet de, desene, de hadi, kılıcımı çektim bak.
******
Kikiriğin, röportajdan programa koşan bir annesi olmasın diye mesleğime devam etmedim ben, şimdi şu saat beni ünlü neyim yaparsan, kızım çok bozulur valla...
Alıştı evde sürekli onunla hem de yaşıtıymış gibi oynayan bir anneye. Gelir saçını başını yolar:)
İşin şakası tabi bu ama, trafiğim bana yeter, ben kendi halinde bir bloggerım, herkese tek tek cevap yaz, filan. Boşver böyle iyidir. Yine de sorduğun için sağol. :)
*****
No problema başlıklı mailini cevapladım, gönderdim. Cevap gelmedi, ben de biyo beni unuttu diyordum, yorumlarını gördüm.
Gene gel e mi:>)
URAGAN dedi ki…
Bir de 4. hero videosunu izleyip, müzziği ile ilgili fikrini beyan et, almanca rock ilk defa dinledim ben, kulağıma hoş geldi adamın tarzı, sence nasıl?
Biyo dedi ki…
En kısa zamanda:)Söz.Şimdi masayı hazırlamam gerekmekte.

Ailenizin uyanık hocası Biyo, bakalım Uragan bana cevap vermiş mi diye bakıp geldi ve hero gadarak olmasa da ışık hızıyla çıkmak üzeredir.

Mailini okudum evet ama cevap vermem gerekiyormudukineee??
Ben dedim sen yazdın.E sorun da yoktu.Yüzyıllar boyu mailleşemeyiz değil mi Uragan.Taktir edersin ki evli ve 2 çocuk anasıyım,insaf allasen ;P

Vee unutmam,mutlaka cevap veririm .
Uzaktan sessiz cin gibi takip ederim seni.Gözüm üzerinde.Yorumda yazmasan ensende bi rüzgar hissetmiyor muydun?
Hah işte o benim nefesim.
Sarmsak kokuyo biliyom, evet
Ama mantı da sarmsaksız yinmiyoki apla be:)))

Ya şu müziği izlemeye daha şimdiden üşendim.Şimdi sana"evet değişik bi tarz,evet evet rock gibi daa iyi olmuş baba"diye yalan da söylemek istemiyorum.
İzlemicem!
Sözümü geri aldım,oynamıyom ya bana ne bana ne bana ne!

Bu kadar da dürüstüm yani bak.Aslanım ben:)

Bi de bana hep BiyoCan de oldu mu?Hoşuma gitti be!

Kocam kesin beni dövecek bu akşam,daha masa hazır değil uleynnnn!
Bana tiz heroyu gönder apla kurtarın beni,hadi kaçtım ekikiekikiekiki;)))
URAGAN dedi ki…
ölme emi sen, pazardan geldim yenile, kızım da arkadaşında. bir kahve içip öyle alayım dedim, blogada uğradım tabi, bütün yorgunluğum gitti be biyocan sayende.
1 porsiyon bol sarımsaklı mantıda bana lütfen, yok yok 2, yok 3 ossun:)

kocan döverse, ekmek ıslat koy emi biyocan, şişlik, morluk neyim olmaz. sayende derinlerimde sakladığım iç anadolumun yerel ağzı ortaya çıktı bu arada gız gızım.:)

hero yolda, şindi orada olur:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy