boncuklu bere / çölde su arasam ütü bulurum...


Kikiriğime şirin mi şirin bir bere örüyordum, dün akşam bitirdim nihayet. Sık sık elime almadığım için bir haftadır, garibim ööle örgü torbasının içinde duruyordu.

Dümdüz olmasın, bir yerine bir şeyler yapayım şunun, dedim. Önce işleme yapmayı düşündüm, sonra vazgeçtim. Elif'in kırılan kolye ve bilekliklerinin boncuklarını biriktirdiğimiz küçük bir boncuk kutusu var. İçinden kafama göre bir şeyler seçip, deneme yanılma yoluyla bu haline getirdim, bereyi. Bundan önce 2 defa başka boncuklarla işledim, hoşuma gitmedi. Büyük olmuştu diğer boncuklar, bunlar küçük küçük, yeşiller ama olsun. Sevdim ben, güzel oldu. Kikirik de beğendi zaten, gerisi mühim değil.
****
Dün pek yazasım yoktu, bugün yazayım. Cuma günü, Elif'i anneme bırakıp, dişlerime yapılacak dolgular için hastaneye gittim. Efendim, randevumu hatırlattım görevliye, doktorumun adını verdim, ne dese beğenirsiniz. Doktorum trafik kazası geçirmiş ve 15 gün kadar raporluymuş. Buyur burdan yak. Neyseki çok ağır değilmiş durumu ama benim yaptığım tüm organizasyon boşa gitmiş oldu. Zaten kendim için hekime gitmeyi hiç sevmiyorum, bir de böyle olunca, ıııy.

****

Şurada iki paragrafı yazmak saatlerimi aldı. Defalarca elektrik kesildi, yazasım vardı ama kalmadı. pes yani :{

-bitti-

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy