Every day for us something new

Bugün yazacaklarımı yine maddelesem iyi olacak.

*İnterneti açıp da düşen uçağı ve kurtulan olmadığını öğrenince çok üzüldüm. Vefaat edenlere Allah rahmet eylesin, yakınlarına da sabır versin inşaallah.

*Havalar soğuduğundan beri sigara içmek işkence haline geldi. Bilgisayarı ve tabi çalışma odasını kikiriğin de kullanımına açtığımızdan, odayı saatlerce havalandırma imkanı da kalmadığından, balkonda sigara içiyorum. Giyin, örtün çık, üşüye üşüye iç, neyim ben yaa. Bazen tüm bu şartlara rağmen sigara içmeye devam ettiğim için salak olduğumu düşünüyorum. Üstelik benden sadece 3-4 yaş büyük eski iş arkadaşlarımdan ikisinin anjiyo olacağını öğrendim ve
tırstım. Kurtulmalı bu illetten. Yoksa genç yaşta damar tıkanıklığından gideceğimi sanıyorum.

*Elifciğim son dönemde yeni yeni hallere giriyor. Sandalyelerin arasını açıp, birinden diğerine geçiyor, yüksek sehpalarımızın üzerine ellerini koyup, vücudunu yukarı çekip, bırakıyor ve bunun gibi pek çok akrobatik harekete imza atıyor sonra da "anneeeee bak ben ne yapabiliyorum?" diye bağırıyor. :)

*Elif'e bu aralar sık sık ıhlamur içiriyorum, bu sabah bana ne dese beğenir siniz? "her gün ıhlamur ıhlamur ıhlamur, bıktım artık yaaaa" Ben de cevaben diyorum ki buradan; "her gün öksürük öksürük öksürük, bıktım artık yaaaa" :)

*Evdeki parça iplerle Elifciğe yatak örtüsü örmeye başladım, afgan işi mi diyorlar, kırk yamamı her neyse, rengarenk ve farklı modellerden oluşan motiflerle karmakarışık bir şeyler yapıp, sonra da birleştireceğim. Bakalım neye benzeyecek, uzun vadeye yaydım bu işi tabi ki.

*Ve soların blogunda Apocalyptica'dan dinlesem de, buraya Metallica versiyonunu koymayı tecih ettiğim şarkı da bugünün şarkısı olsun. Nothing else matters

Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters




Yorumlar

solar dedi ki…
*amin, umarım bir daha böyle üzücü haberler almayız..

*umarım soğuk havalar vesile olur da bırakırsın sigarayı, nasıl nefret ediyorum bir bilsen şu sigaradan..

*ben de yazdıklarımı anneme okutup "bak anne, nasıl yazmışım?" diyorum:)

*kolay gelsin..

*güzel bir paslaşma oldu bence:)
URAGAN dedi ki…
*inşaallah
*ben de bir nefret edebilsem, bırakma fikrine bir türlü alışamıyorum, azaltıyorum ama bırakamıyorum.
*çocuklar annelerinden onay almayı seviyor hıı?
*sağol, bir tane de sana örelim istersen, matematikten sıkıldığın anlarda örersin bak...:)
Gerçi matematik örgüde de mevcut ama neyse
*kesinlikle, seninkiler sadece çalıyor herhal, anforgivın'a:) filan baktım, söz yoktu...
solar dedi ki…
hiç beceremem öyle şeyleri ya, doğuştan yeteneksizim yani :D

evet sadece çalıyorlar:)ama bi şarkıları var bittersweet diye onda söz de var, the rasmus'un solisti seslendirmiş şarkıyı ama..
URAGAN dedi ki…
dinledim onu da, güzeldi.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*