haberin komediyiyeni

Dün akşam yine Birand'ı izliyorum, şu kaçırılan rahip ile ilgili telefon bağlantısı yapmış, enkırmenimiz. Fakat telefonda konuştuğu adam öyle ağır konuşuyor ki, üstelik bir şey de bilmiyor. O bağlantıyı ayarlayan muhabir yayından sonra paparayı yemiştir kesin, neyse efendim, Birand adama soruyor,
-olay nasıl olmuş?
Adam diyor ki,
-manastırdan çıkmış, yürürken bir arabaya bindirilmiş vs...
Birand gıccık oldu ya bağlantıya, gerildi zaten acayip, diyor ki;
- Malatya'dan çıkmış nereye gidiyormuş, Olay Midyatta gerçekleşmemiş mi?

Koptum gene, sen çok yaşa emi M.A.B

ziyaretçiye not:Profilimi okuma zahmetine katlanmayıp bir de üstüne, bu uragan nereden anlıyor, adam gerilmiş; muhabiri paralayacakmış filan diyorsanız; 4 yıl iki ayrı ana haber sunucusunun asistanlığını yaptım efendim, üstelik bu iki kişinin haber bültenlerinin yapımcısıydım aynı zamanda. Bilirim canlı yayın gerginliği nedir, nasıl ortaya çıkar, tedavisi nedir? Hoşa gitmeyen bağlantı sonucu, haber arasında enkırmenler muhabirleri hakkında ne de güzel konuşurlar, bilirim.
Kısaca anlarım yani, canlı yayında bir enkırmen nasıl gerilir?

Yorumlar

solar dedi ki…
bu canlı yayın olayı kötü ya, bi ara da bi video izlemiştim adamın kafasına arkadaki pano düşüyordu, ben olsam hayatta toparlayamam vaziyeti mesela..

bi de almanya da bi hava durumu spikeri gülme krizine girmişti, ata demirer izlerken bile o kadar güldüğümü hatırlamıyorum.

kendimi o habercilerin yerine bırakıyorum da, çok kötü bişey yahu:)
URAGAN dedi ki…
sen hero videolarının 4.sündeki müziği nasıl buldun solmazım.?
bi de fade to black'i söyleyen metallica dışında bir grup söylemiştin ya bir ara, kimdi onlar?

****
canlı yayın işi acayip gerilimli. Hiç kompleksleri olmadığını düşündüğüm ve bu yüzden canlı yayında sıralamasını arkaya attığım bir ortadoğulu gazeteci abimiz, bilmem kimi benden önce konuşturdunuz diye, kapris yapıp telefon bağlantısını iptal etmişti misal.
ama çok da keyifli :)
solar dedi ki…
rammstein, ich will..ilgiyle takip ediyorum onları da:)

üçüncü videoda çalan şarkı da benim sevdiğim bi linkin park şarkısı: points of authority.

rammstein'ın wo bist du diye bir şarkısı da var, mutlaka dinle..

fade to black'i apocalyptica söylüyor bi de. zaten metallica'nın bikaç tane daha şarkısını yeniden yorumlamışlar. favorilerimden birini bıraktım bloga, bakarsın:)
URAGAN dedi ki…
Alman di mi bu grup? dinlleyeceğim, kesin.
garip ama kulağa hoş geliyor.
bakarım tabi solmazım :)
solar dedi ki…
evet uragancım grup alman

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*