hal ve durumlar

1. Bir kaç gündür başta Elif'in sonra benim ve evin beyinin; küçülen, giyilmeyen, gardropta -belki bir gün giyilir- ihtimali üzere yan gelip yatan kıyafetleri ayırmak ve ihtiyacı olanlara dağıtmak işleri ile uğraşıyorum. Bu işlerden sıkılıyorum, çünkü eşyalarıyla duygusal bağlar kuran tiplerdenim ben de.
2. Bu hafta Ankara'da hava kapalı ve yağışlı geçiyor. Bu durum bende ciddi depresif hallere sebep oluyor. Sürekli bir yere paralel olma isteği ve uyku hali hakim günlerime. Sonsuz bir yalnızlık duygusuna teslim ettim kendimi yine. Saatlerce televizyon karşısında hiç bir şey izlemeden yatabilirim, ama yapmıyorum sanırım henüz o aşamaya gelmedim. Öyle olsa şu anda yazıyor olmazdım.
3. Kikiriğe gelince, onun keyfi yerinde. Sürekli yeni oyunlar üretiyor. Küçülen kıyafetlerinin arasından bebekleri için şapkalar filan seçti, bir süre onlarla oyalanacağa benziyor.
4. Dün akşam kahve fincanımı kapattım, kocaman dikenli bir gül çıktı, anlamını bilen var mı?
5. Adı konmamış su kesintileri yaşanıyor bu aralar Ankara'da. Son bir kaç gündür tazyiği düşük olan suyumuz bugün aniden kesildi. Ama böyle durumlara alışkın olduğumuzdan sıkıntı çekmiyoruz, stoklar sağolsun.
6. Canım daha fazla yazmak istemiyor...

Yorumlar

AYSUN dedi ki…
Seni bulduğuma çok sevindim...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy