karma-karışık






Meyve tüketme konusundaki beceriksizliğimizi bu karma-karışık sulu meyve püreleri ile aştık. Evin Beyi'nin kahvaltılarımıza eklediği bu meyve karışımlarına epey alıştım, şimdi ben de hazırlıyorum. Bugünkünün içinde; elma, armut, kivi, havuç ve suyu sıkılmış portakal, geryfurt, mandalina ve biraz da bal var. Çok koyu kıvamlı olmaması için de karışık meyve suları ekledim biraz. Tarçın da yakışıyor, az miktarda eklerseniz.
Önce suyunu kullanacağım meyvelerin suyunu sıkıyorum, sonra da tümüyle kullanacağım meyvelerle birlikte karıştırıcı da iyice hem-hal olmalarını bekliyorum. En son balı da ekliyorum, tamamdır. Ama içerken bardağı sık sık çalkalamak gerekiyor, yoksa sıvı kısım bardağın altına iniyor. Son fotoğrafta görüldüğü üzere :)
Bardağın tümünü kikiriğe içirdim, zıpkın gibi fişşek gibi dolaşıyor ortada, dün ayılıp bayılıp bulduğu yere yatan çocuk gitti, kaplan tigger geldi:)
İşin şakası tabi bu durum, ama Elifcikteki uyku durumunun Aferin PLus'dan kaynaklandığı anlaşıldı. Günde üç yerine iki verince maaşallah fel-fecir okuyor gözleri...
Ateşimiz de 37.5 civarı seyrediyor, şükür artmıyor. İyi olacağız inşaallah iyi :)

Yorumlar

AYSUN dedi ki…
Düzelecek inşallah kikirik:) Bu arada bu karışım ibiyi uçurur sanırım:P
URAGAN dedi ki…
bayağı toparladı zaten, ne öksürük kaldı, ne ateş. Ben mi pimpirkliyim anlamadım ki kardeşim, ya da bu çocukların bir günü bir gününü tutmuyor.:)
karışıma gelince hem besleyici, hem de çok vitaminli, ibi'ye de yap annesi:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy