Kaza

Dün sabah beni epeyce korkutan bir ev kazası yaşadım. Elif tuvalete gideceğini söyleyince banyoya gittik birlikte. Küçük hanımı klozete oturttuktan sonra, yerleri sildim ve düşen bir şeyi almak için eğildim. 6 yıldır yeri milim oynamamış çamaşır makinesinin yerini unutmuş olmalıyım ki, eğilirken büyük bir hızla kafamı çamaşır makinesinin köşesine çarptım. Çıkan ses öyle ürkütücüydü ki, bayılacağımı zannettim. Bayılıp kalma ihtimaline karşın aceleyle Elif'i indirip, giydirdim ve odasına gönderdim. Sonra aynaya baktım. Alnımın sağ tarafında cevizden büyük bir şişlik ve ortasında toplu iğne başı kadar bir morluk vardı. Şu insan vücudu ne kadar ilginç, 15-20 saniyelik bir zaman diliminde alnımın bu kadar şişebilmesine çok şaşırdım. Hemen buzdolabı poşetine bir avuç buz doldurup, alnıma koydum ve telefona sarıldım.
Doktor olan teyzemi arayıp, durumu deteylı olarak anlattım. Böyle durumlardaki tipik izleme sürecini tekrar anlattı bana; uyku hali, kusma, bilincin kapanmaya başlaması gibi bir durum olursa hemen aramamı tembihledi. Herhangi bir şey olursa Elif'in tek başına kalmasından ve benim halimin onu korkutmasından endişelendiğim için, evin beyini aradım ve durumu anlatıp beni yarım saatte bir aramasını rica ettim. Akşama kadar başımda buz torbasıyla uzandım. Ciddi bir ezilme oldu sanırım, dokunmak imkansızdı. Sonra şişlik fındık boyutlarına indi. Bu sabah kalktığımda ise alnımın sağ tarafına yayılmış hafif bir şişlik vardı sadece ama hala canımı çok acıtıyor.
Küçük kızım başımdan hiç ayrılmadı, çok mu acıyor anne, deyip durdu.
Garipti, özellikle makinenin varlığını unutmam çok garipti.

Yorumlar

fea dedi ki…
Çok büyük geçmişler olsun...

Annem rahatsızlanınca ben de her saniye sorarım nasıl oldun diye; o dereceki annem artık iyi hissetmese de sormayayım diye iyiyim der, tabii bunu anladığım için daha bir endişelenirim..

Allah tüm anneleri her türlü kazadan, beladan, hastalıktan korusun:)
URAGAN dedi ki…
Amin, tüm annelerin çocuklarını da korusun... :)
Nurcihan dedi ki…
Canım geçmiş olsun derler ya görülmez kaza işte bu ondan üzüldüm ama ciddi birşey olmamasınada sevindim.
URAGAN dedi ki…
sağol can can,kendimden korkmadım da, bir şey olursa elif korkar diye endişelendim. Siz hala burada olsaydınız, endişelenmezdim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy