oku, iyi gelir

Elif ve arkadaşı İremsu bizdeler şu saatlerde. Muhabbeti dinleyin, birisi kanguru ru olmak istiyor, diğeri köpek çilek. Tartışma çıkıyor ve şöyle devam ediyor:
elif: bak bi daha hiç gelmem size, yalvarırsın gel diye, gelmem
(ukala, ukalanın zirve yapanı, niye yalvaracakmış ki kız, ikiz kız kardeşleri var onun, sen yalvarırsın esas, anne nolur çağıralım iremsuyu diye)
iremsu: niye öyle diyosun, ben sana çukuyata getiydim geliyken ama
(Lve r de sorunu var iremsunun, aşacak çalışıyoruz bize her gelişinde, suratımız maymuna dönüyor ama, her seferinde gösteriyorum, dilin dişlerinin şurasına değecek, diye)
elif: napıyım
iremsu: vey çukuyatamı o zaman
elif: yedim ama ben onu
iremsu: çıkay o zaman, kus vey çukuyatamı
ıııııııııııııııy
elif: anneeeeeeeeeeeeeee
anneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


anne burada ben oluyorum,
:efendim,
elif: iremsu bana kus diyoooo

anne:ben size akşam ki pastadan vereyim yer misiniz?
iremsu: bize de getiymişsin, yedim ben, bana mı yaptun teyje?
elif:hayır annem bana yaptı.


hadiiiii, gene mi yaaaa...

Yorumlar

Nurcihan dedi ki…
çok taylı ya küçük çocukların kavgası güzel oluyor istemeyiz tabi
AYSUN dedi ki…
çıkar onu diyor demek:) Allahım kızınca bile tatlı oluyor bu veletler:P
URAGAN dedi ki…
bir de bana sorun. benimkinin çenesi annesi gibi düşük.bir de arkadaşı, ne ala. tam çözdüm olayı, pastayı görünce biter hadise diyorum, bu sefer de annem sana yapmadı, bana yaptı faslı...
tatlı cadılar...:)
solar dedi ki…
Allah sabır versin Uragancığım :D
URAGAN dedi ki…
hoşgeldin solar, sınavlar bitti herhal?
veriyor veriyor, en çok da sabır veriyor.
solar dedi ki…
bitti çok şükür ya, ben de bittim ama :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*