Yağmurlar yağsın yüzüme

Saat sabahın beşi. Yağmur yağıyor Ankara'ya.
Sakin ama güçlü bir yağmur.
Sokak lambalarının ışığında yere düşen damlaların bıraktığı haleler
öyle güzeller ki.
Sigaramdan derin bir nesfes çekiyorum
ve rüzgarın beni üşütmesine izin veriyorum.
Rüzgarın yolunu şaşırttığı bir kaç damlanın yüzüme değişini seviyorum.
Şu ıslak sokağın orta yerine oturmak geçiyor içimden.
Oturup yağmurlarla birlikte ağlamak.
Ankara'ya yağmur yağıyor, ben şarkı söylüyorum.
Yağmurlar yağsın yüzümeee...


Yorumlar

fea dedi ki…
ankara ve yağmur..

sadece kar değil yağmur da çok yakışır ankaraya ve bu şarkı da öyle.

bulutlar ağlasın, ama sen gül güneş doğsun yeniden ankara..
URAGAN dedi ki…
Bence de Ankara'ya kar ve yağmur yakışıyor.
Hatta diyebilirim ki; Güneşli günler iğreti duruyor Ankara'nın üzerinde. :)
Huyumdur abartırım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy