uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

yazmalı mı yazmamalı mı?

Elifciğin kontrolü vardı, ayşin doktora gittik bugün. Bademcikler küçülmüş, kızarıklıklar gitmiş ama müjde bu defa da gribiz ha hay ha hay. Biz antibiyotiğe direndikçe bu hastalık da kızımın peşini bırakmayacak diye düşünmeye başladım, ama yine de direnişe devam. "Yılgınlık yok, direniş var" Çok kalabalık ortamlara girmezsek, sigara dumanından uzak tutarsak, takviyelerimize devam edersek ve hasta insanlara yaklaşmazsak yeni bir hastalığa dönüşmeden bir hafta içinde atlatabileceğimizi söyledi ayşin doktor. İyi zaten, çocuğum. Sesi kısık, burnu akıyor, öksürüyor ama iyi. Ayşin doktorla sohbete başlayınca çıkamıyoruz odasından. Bir bebek geldi biz içerdeyken, beraber muayene ettiler bebeği. Yakında staja vereceğim Elif'i , Ayşin'in yanına :)
Doktorumuz da şaşırıyor bu duruma, "en fena hastamdı bu kız benim, tepine tepine muayene olurdu, bakmayın bu haline, neler yapardı eskiden" diyor yanındakilere. Ve her geçen gün Elifle olan ilişkisi güzelleşiyor ve bu da muayenelere yansıyor tabi. Direnmek şöyle dursun koşa koşa gidiyoruz hastaneye, odaya girer girmez başlıyoruz muhabbete, çıkana kadar. Çok şükür, önceki hallerini düşününce ben de Elif'İn bu haline inanamıyorum doğrusu.

****
Ben de yarın dişime yaptıracağım dolgu için hastaneye gideceğim. Bu arada tüm dışarı çıkmalarımız, hastane işleri için oluyor ya. İyice ev kedisi oldum ben, çok gerekmedikçe çıkmıyorum, internet sağolsun, nereye istersen oraya...
-bitti-
2 yorum:

umarım elifçik en kısa zamanda iyileşir, şu 'atom'lar faydalı olmuyor mu ona:)

İnsanın evi gibi yok ya, her eve girdiğimde yüzümde kocaman bir gülümseme oluşuyor. Galiba okul olmasa evden hiç çıkmazdım ben. Bu duruma en çok arkadaşlarım bozuluyor ama ne yapalım, böyleyim:)


enerjisinde bir sorunu yok ki solmaz'ım. hop hop zıp zıp, kaplan tigır :)
hasta görünmüyor yavrucum aslında, ama burnusu akıyor ve öksürüyor.
çelişkili bir açıklama :)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate