uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

bıla bıla bıla

* Dün bloga yazamamamın sorumlusu bu kadın dır. Kendisiyle mailleşmek suretiyle zamanımın büyük bölümünü harcadığımdan, bloga yazacak zamanım kalmamıştır. :) (zati tembelim)

*Bu mailleşmeler esnasında; içsel gel-gitler yaşamış, psikolojim hoplamış ve "başkaları tarafından anlaşılma isteğim" yıllar sonra hortlamıştır. Benzer anlaşılma kaygılarını 99 yılında canım arkadaşım la yaşamış, sonrasında bugün hala süren bir dostluğun kapılarını aralamıştık.

*Aslında üzerinde yazmak istediğim çok şey birikti iki günde ama, yavaş yavaş. Zamanla, sindirdikçe, şarkın efsanevi ağırlığıyla ve sonra.

*Ama aklımdayken, canım ceren bebek, sen ne günahsızsın ve sen ne de güzel cennet bahçelerinde olacaksın Rabbin izniyle. Allah babacığına Eyyüp (a.s)'ın sabrını versin, ...

*Biz orda burda, geyik yapıp, hallerimize ağlarken; durmayan çalışan, somut şeyler üreten ve heyecanla yoluna devam eden bu kardeş 'e ve tüm ekip arkadaşlarına çalışmaları ve "bir şeyler yapılabilir" umudunu verdikleri için teşekkürler. Yolunuz açık olsun.

*Güneşin doğuşunu apaçık gören bir evde, yine de sabah namazlarına kalkmamamın cezası olduğuna kanaat getirdiğim, iki inşaat yükseliyor, manzaramın tam önünde. İnşaatların görüntüsü yerine eski manzaramın fotoğrafını koymak istedim, bundan mahrum kalacağım işte.



*Dün misafirlerim vardı, her ne kadar; tembel bir gün geçirmek, temizlik, yemek vs.. uğraşmak istemediğimden başlangıçta istemeyerek kabul etsem de, güzel zaman geçirdik yine de. Akşamın sonunda kendimi, şu "kimyasal kullanmadan her türlü işi yapan bez" lerin satıcısı olarak buldum , aslında bir tane kendime alacaktım ama 5 tane satınca 1'i hediye. Devir ekonomi devri ve ben para harcarken düşünen tiplerdenim.

*-bitti-

*bir de şarkısı olsun postumun:)

3 yorum:

biraz geç yazıyorum ama çok teşekkür ederim efendim.. bugün otokar firması ekip arkadaşlarıma sponsor olmuş, yeni öğrendim.

sizlerin manevi, kurumların maddi destekleri ve teknoloji gönüllülerinin aralıksız çalışmaları ile herşey çok daha güzel olacak gelecekte.


Ben kendimi bildim bileli sosyal bilimlere yakın durmuşumdur hep, sizin bölümlerden de pek hazzetmezdim doğrusu. Ta ki Saguar'ı görene kadar.Sizin yaşınızdaki gençlerin gayretleri, ürettikleriniz beni heyecanlandırdı ve hayatımda ilk defa sosyal bilimlerin her zaman 1 numara olduğu konusundaki kanaatim sarsıldı. :)
Ama yine de emin değilim, belki de S.B bir numaradır ne dersin? :)


Unuttum bak, sosyal bilimler aşkına!
Isponsorunuz da olmuş, ne güzel. İnşaallah her defasında biri diğerini geçen çalışmalarınızı izleriz biz de.
Bu arada "siz gençler" filan dedim ama fazla da değilmiş yaş farkı. Yine de ben ablayım ama:)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate