haftanın günleri, say isimlerini...

eve yeni döndüm, bugün bir ara 4 günün özetini yazacağım,
demiştim.
yazıyorum işte, kısaca. zira yine yazasım yok.

*perşembe günü ev işçiliği ile geçti günüm. temizlik, ütü, yemek vs.
*cuma sabahı evin beyi ile çıktık, elifle beni n. anneye bırakıp, işe geçti kendisi. kayınvalidem (yoksa kaynanam mı demeliydim biyo?) şeker hastasıve bu hastalığına bağlı olarak pek çok başka hastalıkla boğuşuyor. bayramdan önce gidip biraz evi derleyip, toplayayım dedim. cuma ve cumartesi de ev işçiliği yaptım yani
*pazar günü öğlene kadar uyudum, aaaaa! şaştım kaldım kendime, uyandım saate baktım 12, olamaz, nasıl olurlarla bir 15 dakika daha harcadım. anladım ki şaşkınlık da acayip vakit alıyor!
*öğleden sonra kikiriğe bayramlık ciciler almaya çıktık, dede de geldi bizimle. O almak istedi kızımın bayramlıklarını, e biz de kabul ettik tabii.
ne yapsaydım yani, yok olmaz vallahi olmaz, mı deseydim. tabi ki de demedim.
*akşama m. abi ve ailesi de geldiler, yemek, çay vs...
*kalktık eve gidiyoruz. m. baba, aaa niye gidiyorsunuz ki, bugün gitcek miydiniz kızım? dedi.
gülümsedim, ne diyeyim şimdi adamcağıza. biz orada bir kaç gün kalınca giderken hep aynı muhabbet olur yıllardır, alıştım artık, sadece gülümsüyorum, böyle:)
*oradan hep birlikte kayınbrother'a geçtik, elif öyle istedi çünkü. çocuklar oynadı, biz kahve içtik, sonra da eve. bir buçuğu geçerken geldik eve.
*bu sabah da elif'i ayşin doktora götürdük, geçmek bilmeyen öksürüğü ile ilgili, ciğerlerde, boğaz da bi şi yok. şimdilik peluşları filan uzaklaştırıp, sigara dumanından korumaya devam edeceğiz ve izleyeceğiz hep birlikte süreci. hamster'ı da paris'e tatile yollayın, dedi doktorcum. olur canım, tabi. ben gittim de o kaldı:) önlemlere rağmen devam ederse, alerji testleri filan yapılacak, bakcaz bakalım.
*benim de bir haftadır ciddi sırt ağrım var, kalbimin olduğu kısım ince ince sızlıyor.şimdilik; ince hastalığa tutuldum ya da göğsüme vura vura, çürüttüm sol yanım hey, şeklinde takılıyorum. bayram ertesi teyzoşa uğrayıp, detaylı bir tetkikten geçirilmeyi talep edeceğim.
*durum budur, o haldeeee,
-bitti-

Yorumlar

Biyo dedi ki…
Kaynana tabiikide!
Kayınvalide de neymiş!

Moskoftan dost
Ayıdan post
Kocadan sevgili
Kaynanadan kayınvalide olmazzzzzzzzz!

Yaz aklının bi köşesine Biyo'dan inciler .
Kayınvalideymiş!
Yok ölümüne kankan!
Alla allaaaaaa
URAGAN dedi ki…
tamam, aklımın bir köşesine kaydettim biyocan, kızma yaw kanka demedim ki, o kadar da değil yani.
AYSUN dedi ki…
hehe kaynana tabii de:P Hııım violete yol mu göründü yoksa.. cık cık...
URAGAN dedi ki…
şimdilik evde tecrit ettik hayvancağızı, en az kullanılan odada tek başına takılıyor. Duruma göre, parise tatile yollayacağız :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy