uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

İsrail'i ve Bush'u kim teselli edecek?

etiketler:
Vallahi ben değil, işim olmaz yani.
Zati hastayım.
Şimdi bu soru nerden çıktı?
Efendim eskiden kalma, ama evimde internete kavuştuğumdan beri de yeniden hayatıma dönmüş olan; sabah haberlere göz atma, haber sitelerini turlama alışkanlığım neticesinde gördüğüm bir haberden çıktı bu soru.

Detaya girmeyeyim, haberin özü şu:

ABD'nin 16 istahbarat örgütü (cıa, fbı, nsa da var aralarında), "İran'ın nükleer çalışmalarının şu anda silah yapmaya yönelik olmadığı" şeklinde rapor hazırlayıp, başkana da tevdi etmişler efendim bilgileri. Tabi başkan şok!
Şimdi düşünün, Bush yıkılmasın da ben mi yıkılayım yani? İran'ın nükleer silah programı olmaması beni niye üzsün yani di mi?
Garibim(!) İsrail ve BusH...
Yazık değil mi adamlara, nasıl girecekler İran'a, girseler bunu dünyaya nasıl anlatacaklar, değil mi ama?
Reuters ajansı haberi, “İsrail’in kanatları kırıldı” başlığıyla vermiş. Benim okuduğum yer öyle diyor. Sabah sabah keyfim yerine geldi, üzerimdeki tüm hasta hale rağmen.

Haberin detayı burada
4 yorum:

Ben de keyiflendim :)
Geçmiş olsun!!


iyi iyi, bak rapor önce İran'a sonra bize yaradı.:)


Bush İran'a girmek için başka sebepler mi arayacak şimdi... Vah vahhh..:P:P


bulur o bulur, sıkıntı çekmez yani.
maksat dünya dengeleri bozulmasın, peh peh :(


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate