Yazık ki ne yazık...

Aslında bugün sadece, biten kitap ile ilgili bir iki satır yazmak niyetindeydim, ama "Türk Solu Dergisi"nin, "buyrun destekleyelim" dediği; ayrımcılık kokan, kokmaktan öte pişmiş, sofralara dağıtılmış ayrımcı rozetleri görünce kan beynime sıçradı. Ve fakat buradan bu rozetlerin fotoğrafını yayınlayarak, yaygınlaştırmanın içinde olmayacağım. Yazarak olmuyor muyum?, oluyorum aslında ama dayanamadım işte yine de...

*****

Bir de Ertuğrul Özkök'ün bugünkü yazısı var ki; "al birini, vur ötekine" diyorum; başka da bi şey demiyorum.

*****

Uğraşmayın birader, bu memleketin insanlarıyla.
Bir de şunu söylemeliyim, yoksa çatlayacağım orta yerimden.
Rövanş mantığı senin gibi adamların kafasında olur ancak Ertuğrul Efendi...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*