beni özlediniz di mi, itiraf edin!

Eeevet, işte geldim, burdayım.
Uzun uzun yazasım yok ama kaç gündür neden yazamadığımı, meşguliyetimin nedenlerini; blogumun sadık üç beş ziyaretçisine olan saygımdan madde madde özetleyeyim.

!/ Perşembe ve Cuma gününü kızım ve bir de komşumun ikizleriyle ilgilenerek geçirdim. 2 yaşlarını biraz geçmiş olan ceren ve cemre, harekette sınır tanımayan veletler olduğundan, ancak Cuma günü bir uyarı notu yazma fırsatım olabildi bloga. Bundan kelli haftada 2-3 gün kızlar benimle olacak, yakında evi kreşe çevireceğim, ilgilenenlere duyurulur! :)
!/ Cumartesi günüm, Pazar'a hazırlıkla geçti. Her ne kadar kikirciğimin doğum günü bugün olsa da, toplanmak için pazar daha müsait oluyor. Hem ev temizliği, hem pasta börek, başımı kaşıyacak zamanım olmadı.
!/ Pazar ikindiye kadar da durum pek farklı değildi, bir gün önceden yapılamayacak olan salata-meze türü ikramlıklarla uğraştım.
!/Ve sonrasında da gelenlerin ağırlanması, çocukların bitmek bilmeyen isteklerinin karşılanması :), evin toparlanması filan derken gece yarısını buldu uyumam. Kikircim de pek huzursuz bir gece geçirdi, ben de ancak fırsat bulabildim yazmaya.
!/4 yıl önce bu satırları yazdığım şu dakikalarda; doktorum tarafından (canım gizem, sen olmasan benim kahrımı kim çekerdi?) sunni sancıların bir işe yaramadığına kanaat getirilmiş; ameliyata alınmak üzere hemşireler tarafından hazırlanıyordum. Fırtınalı bir havaydı, kar yağıyordu Ankara'ya, kikirciğim doğduğunda. Bunu bir ara detaylı yazarım belki, bilmiyorum, belki de yazmam. Bilmiyorum dedim ya, bilmiyorum, gerçek!
!/Tek bildiğim; bir çocuk, bir kadının hayatına anlam veren şeylerin en başındadır. Hele ki bir kız çocuğunun annesi olmak, çok anlamlı ve de çok değerlidir! Zaman zaman bunu unutsam da öyledir!

Not: Kikirciğimin doğum günüsü ile ilgili detayları onun sayfasına bir-iki gün içinde yazacağım, bilginize!

Yorumlar

AYSUN dedi ki…
Mutlu yıllar olsun kikiriğe:) Sen Ankara'dan İstanbul'a gelsen de Berk beyi de kreşine göndersek:):P

Doğum hikayeni yaz bir ara mutlaka. İlginç bir hikayeye benziyor...
SENABERA dedi ki…
Elif' e nice mutlu sağlıklı yıllar
diliyorum.. En yakın arkadaşımla aynı gün doğmuş Kikirik...
URAGAN dedi ki…
Aysuncum; teşekkür ediyorum, Allah tüm çocukların yüzündeki gülümsemeyi korusun.
**
Ben hiç erkek çocuğu bakmadım ama, anlaşabilir miydik acaba ibiyle?
Gerçi çocuklar beni seviyor, bir gelen bir daha evine bile gitmek istemiyor. :)
**
Yazarım belki, bir ara.
İbiyi çok öptüm, canım.
****
Sena ile Beranın annesi:), teşekkür ederim iyi dileklerin için. Aslında 2 şubattı beklenen doğum günü, ama 5 gün erken geldi, sabırsız kikirik:)
solar dedi ki…
Elifciğe nice sağlıklı, mutlu, başarılı uzun ömürler dilerim, beraberce:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy