uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

bu kaçıncı veda...

Şimdi baktım, sigarama yazdığım veda yazısının üzerinden tam 1 ay geçmiş olacak yarın. Bu süre zarfında bu konuda hiç bir şey yazmadığım, dikkatli okuyucuların gözünden kaçmamıştır. Bununla da kalmayıp, Aysun'un yeniden başlamak hakkında yazdığı yorumun cevabına da bakınız, konuyu profesyonelce geçiştirme, mevcut tarafımdan.Yani anlaşılacağı üzere hala tiryakiyim, ama dün öğleden beri sigara içmeyen bir tiryaki.

Bu 1 aylık sürenin ilk iki haftalık dönemi tek-tük içişlerle geçse de, geri kalan iki haftası; durum "eski tas eski hamam" idi. Sürekli "bu son" larla geçti günler, taki şuradaki, "hemen şimdi bismillah" yorumunu görene kadar, o an itibariyle içmiyorum. Ne kadar sürer bilmiyorum, zira ilk 24 saat bana pahalıya patladı, sürekli yiyorum. Akşam gelirken koca bir paket cips almasını rica ettim beyefendiden, toplamda 15 dakika sürmedi tüketmem. Kitap okumaya çalıştım, uyumaya çaılştım olmadı, içimden bir ses sürekli beni tahrik etti, "şart mı bugün olması, haftaya bırak, olmadı sonraki hafta bırakırsın, niye bugün?"
Hep yenik düştüğüm bu sese şu an itibariyle hala direniyorum, sabrımı bugüne vermeye, yarını ve sigarasız geçirmem gereken diğer tüm günleri:( düşünmemeye çalışıyorum.
5 yorum:

Arkandayım arkadaşım dayan..

Keşke ama keşke yapabileceğim somut birşeyler de olsaydı..


arkadaşım eşimde ilk bırakırken cevamlı sakız,çubuk cips yerdi ama şimdi alıştı bişey yemiyor ve 2 sene oldu


İçinden "iç" diyen sese hayır demekten başka yapılacak bir şey yok ki be kuaybecim. Şimdilik hayır demeye devam.
***
Melek hoşgeldin.
El alışkanlığı var tabi her şeyden önce, o yüzden de atıştırmamak imkansız. En iyisi düşük kalorili zararsız bir şeylerle bu atıştırmaları atlatmak sanırım ama ben daha o aşamaya gelemedim.
2 sene maşallah, ne güzel.


Bırakınız efendim, bırakınız :) Ben bırakalı bir yıl bir ay olmuş.

Ben zorla bıraktım. Yani bırakmak zorunda kaldım. Akciğerimdem rahatsızlandım. Operasyon geçirdim. On iki gün hastanede yattım göğsümde hortumla.

Ben son ana kadar direttim içeceğim diye, bedeli çok şükür atlatılabilen bir bedel oldu.

Olmayabilirdi de.

O yüzden, yol yakınken ve siz zaten yola girmişken...

Pis kokuyor zaten muhterem, bu bile yetmeli.

Muvaffakiyetler diliyorum.

Selamlar...


*1 yıl 1 ay, ne uzun bir zaman dilimi sigarasız geçirmek için :(
*Bendeniz de sırt ağrıları çekmeye başlamış ve ağrıları ciğerlerimle ilişkilendirerek,bırakma girişiminde bulunmuştum. Şükür ciddi bir sağlık sorunu yokmuş.
*çok geçmiş olsun size de.
*15 senelik yol, yakın da değil ya; avutacağız kendimizi artık...
teşekkürler, aleyküm selam.


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate