omur/deprem/mahlas/Hüsn-ü Aşk okumaları-son/"bir" üzerine...

1. Sabah teyzem aradı, mr sonuçları için. Boyundaki düzleşme mr ile sabitlendi, daha da ilginci; doğuştan olduğu sanılan, ya da daha sonra ciddi bir darbeyle oluşmuş olabilecek bir birleşme varmış, boyun omurumun aşağı kısmında, omuzlara yakın bölgede iki omur kemiği birbirine kaynamış ve sinirlere bası yapabilirmiş bu durum. Bu bölgeyi daha detaylı bir tomografi ile inceleyip, hangi sinirlere bası yaptığını bulacaklar ve ona göre bir tedavi uygulanacak. Şimdilik egzersizleri yapmam şart görünüyor.
2. Moralimi bozdu bu durum, özellikle teyzemin telefondaki gergin sesi, konuşmasının anlatmakta zorlanıyormuş gibi bir hava içermesi .... neyse yaaaa.
3. Dün akşam kanepeye uzanmış, kitap okurken; birden sağa-sola kaydığımı hissettim, deprem olmuştu, 2-3 sn. hissettik sadece. Deprem küçükmüş ama merkezi oturduğumuz ilçe olunca hissedildi tabi. 2 yıl önce ciddi sallantılardan sonra hazırladığım deprem çantasını, tıkmıştım gardrobun altına. Dün akşam çıkardım, eklenilecek şeylere baktım ve ulaşılabilir bir yere koydum. Hazırlıksızız... hayatın getirdiklerine karşı zayıfız ve hazırlıksızız.
4. Blog dünyasındaki karışıklıkları düşününce, yazarken mahlas kullanmak, fotoğraf yayınlamamak vs.. üzerindeki düşüncelerim netleşti. Mahlas iyidir,
5. Dün ebru sanatı ile ilgili bir sitede rastladığım videoyla bugünü noktalayayım.





Bu videoyu izlediğimde aklıma Hüsn-ü Aşk'ın son sayfalarındaki cümleler gelmişti. Onları da ekleyeyim de, kitabtan yaptığım alıntılar tamamlanmış olsun.


"O bülbül, o konuşan kuş, sülün hep bendim. Bütün bunların meydana gelmesine yanlış bir bakış sebep oldu, çünkü Aşk Hüsn'dü, Hüsn de Aşk, ...
O padişaha ise ancak Aşk erişti. ...Hikaye de burda sona erdi. Bundan ötesi görünmüyor. Allah'a yüzlerce hamd olsun ki, söz sessizlik alemine erişti."*


*Hüsn-ü Aşk/Şeyh Galip/Yeni Kuşak Yayınları/Ankara 2000 sayfa:110

Yorumlar

Aynı problem bir arkadaşımda vardı Uragancım, ufak bir operasyon geçirdi o, kemik aldılar galiba sinire baskı yapmaması için.. Onun koluna vuruyordu çünkü.. Şimdi rahat ama.. İnşaallah büyük birşeye gerek kalmadan egzersizle halledersin problemi.. Çok geçmiş olsun canım..

Ayrıca asıl aldın o fareyi eline yaa.. Tavşanı bile tutamadım ben.. Kocacığım küsünce almıştı bana barışalım diye ( yeni evlendiğimizde ) daha beter olduk :P
URAGAN dedi ki…
Yaa kuaybe,omurgandan ameliyat olmanın neresi ufak yaaaa:(
ben tırsıyorum çok, ayrıca benim de koluma vuruyor zaman zaman. Çok şükür zorlayıcı boyutlarda değil daha, inşaallah gerek kalmaz operasyona. Sezeryan için ameliyathaneye girerken bile çok gerilmiştim ben, tepemde kocaman lambalar filan, sedyede koridoru geçmek vs...

Fare işine gelince, derin derin nefes alıp, Ya bismillah dedim, bi baktım geziniyo. Nurcihan ve hayvansever ailesi sağolsun.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy