uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Rölantide yaşamak?

Bazen kendimle ve hayatla ve hayatımdakilerle başetmek konusunda çok yetersiz kalıyorum. Hatta sık sık böyle oluyor. Kendimi bir yere koyamıyorum, konumlandırmada hata yapıyorum. İçinde bulunduğum hayatı yaşamakta zorlanıyorum.

Son zamanlarda üstüste gelen; Elif'in özerklikliğini ilan çabaları, çektiğim ağrılar ve benim depresif hallerim durumu iyice zorlaştırıyor. İçinden çıkılmaz bir sorun yumağına dönüşüveriyor hayat, tutunmak lazım bir yerden, ama..

Dün Elif'i aldım karşıma, güzel güzel konuştuk, doğrusu ben öyle sanmıştım. Bugün durum yine aynı. Neden şaşırıyorsam, sihirli bir değneğin hayatımı değiştirmeyeceğini bilecek yaştayım aslında.

Her yeni gün; dur, yapma, şunu yapsak, şunu yaparsan... şeklinde başlıyor ve öyle devam edip gidiyor. ELif beni, ben Elif'i hırpalayıp duruyoruz. Ve bu gidişat berbat, çok can sıkıcı.

Sesimin en yumuşak haliyle bir şey rica ediyorum, (yemek, uyku, odasının toparlanması vs..) cevap alamıyorum, isteğimin gerekçelerini anlatıyorum olmuyor. Bir ton üstten söylüyorum olmuyor. Sonra bir bakıyorum, çıkabilecek en yüksek sesle, emir ya da tehdit içeren cümlelerle dolu bir tartışmanın ortasındayız. Çok yorgun hissediyorum kendimi.

Sürekli uyarı, ihtar, yapma etme lerle geçiyor tüm gün. Önceden de benzer durumlar oluyordu ama bu kadar ileri haller olmuyordu, bayramdan bu yana tamamen ulaşamaz olduğumu hissediyorum çocuğuma.

Rölantiye alacağım bir süre, her şeyi.
3 yorum:

Çok içten bi yazı olmuş bu :(

Ama dilerdim ki bunları çayımızı içerken bana anlatsaydın, o sırada Elif'in mızıldanmalarına,sana bi yudum sıcak içirmeyip,çayı burnundan getirmelerine şahit olsaydım,onu"gel kuzucum bakiim sen bana,bırak şu anneni,gel kucağıma"deseydim, Elif gelmeseydi,senin arkana saklanıp bana çok uzak dursaydı falan filan.

Al, al
Rölanti iyidir.
Hayatı akışına bırak .
Nasıl olsa HERŞEY OLACAĞINA VARIYOR.


Son günlerde sıkılan bir kişi daha. Yalnız değilmişim... Elif büyüyor desem? bu hiç bitmeyecek desem?

Ablamın kızları 19-21 yaşlarındalar. 5 yaşından beri onlara senin Elif'e anlattıklarını söylüyor...


@ bıraktım gitti, biyocan.
rölanti iyidir, midir, iyidir midir..

@ maalesef biliyorum desem, ben erken anlatmaya başladım galiba, laçka olduk laçka.


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate