unuttum konu neydi?

Aslında başka şeylerden bahsedecektim. Sırlardan, şifrelerden; insanoğlunun müteşabih olana duyduğu önlenemez meraklardan, okuduğum kitaptan, ilk defa dinlediğim yeşilimsi-rock gruptan, ve daha başka şeylerden, ama şimdi...



-unuttum, konu neydi?






Hepsine boşverdim; kar yağdı, böyle oldu.

Çocukluğumdan beri çok severim; izlemeyi, kar yağarken yürümeyi, yüzümü gökyüzüne kaldırıp kar taneciklerinin yüzüme yumuşacık inişini, yere uzanıp kollarımı iki yana açmayı...
Karla ilgili her şeyi çok severim. Orhan Pamuk'un aynı adlı kitabını bile...

Durup dururken severim, sever sever dururum.

İçimi sevinçle dolduran "kar"ı yaratan Allah'a hamdolsun.

Yorumlar

Biyonikkedi dedi ki…
Yalnız hasetsin Urooo bide fesat:)
Kız zaten tıklama başına para alsaydım ne numaralar yapardım aklın durur.Böyle bedavaya omuyor be;)
Yeni yazı ekleyemedim evet yoğunum diyomm,vaktim yok diyooom hiiç kime diyomm:)
Bak öğle tatili geldim dedim şuna gününü göstereyim,hesap sorayım:)

Toplu yazı yorumlama katliamı:
1-Resmi Elif yaptı sandım,hadde len yeme bizi"yazacaktım ki bi ışık yandı"yazıyı oku biyo,yaş tahtaya basıp madara olma"didi.
Büşra kimse valla helal süper,kaç yaşında bilmem ama "bir resim öğr.den çizgi,siyah beyaz renk değeri,kompozisyon konularından tam not aldın" de.
Ve resimlerini yayınlamaya devam et.
2-Linki tıklamaya zahmet etmeyen ve vakti olmayanlar için demeliydin.
3-Fotoğraflarını açıktan koy kaardeşim link tıkırdatmaya vaktimiz mi var bizim
4-Çalışıyoz burada alla allaa
5-Kes Biyo yaz
6-Kar'ı ben de çok severim.Tertemiz yağsada pekmez döküp yesem
7-Erkeklerde kar'ı çok sever ama "yı"eki ekleyip o virgülü ayırırsan ehiiii
8-Alahtan hızlı düşünüp hızlı yazıyorum
9-Kaçarım.Öpüyom
URAGAN dedi ki…
Ben mi hasetim bi de fesat?
Aşkolsun ya biyobacı:)
Sana yorumun altına dipnot düştük ya hocam, üstelik o zaman kar da başlamamıştı daha...
**
Tamam anladım, benim gibi boş gezenin boş kalfası değilsin, resimciii. Nasıl daha da gıccıklaştım di mi?
TOPLU YORUM YORMA KATLİAMI

1.Karikatürü yapan eskiden komşum olan Nurcihanın kızı, lise-1'e gidiyor. Accayip bir çocuk, elinin yatkın olmadığı şey yok gibi. Resmi müthiş, ama kafası daha müthiş, Elif'e aldığım uçan balonu belli bir noktada sabitlemek için, ağırlıklar ekleyerek yarım saat uğraşmış ve başarmıştı.
**
2.Linki tıklamaya zahmet etmeyen ve vakti olmayanlar için.
**
3.Fotoğrafları yayınladığım bi blogum var biyocan, sayfanın en altında, çok çektim çok, lingine tıklarsan fotogaleri orada. Ama ben de daha sok koyacağım buraya çektiklerimden.
**
4.tamam yine çalışna kadın pozu, anlaşıldı tamam!
**
5.kes biyo
**
6.off, ne güzel...
**
7.erkekler hakkında konuşmayı sevmiyorum, su üstüne yazı yazmak gibi oluyor, o yüzden bu konuda yorum yok!
**
8.evet, en hızlı düşünen ve yazan blogger ilan ediyorum seni, sör biyo
**
9.kaç kaç tabi, çalışan kadınsın ya:)
ben de öptüm efenim sizi, kızları da...
Adsız dedi ki…
o gun bende ordaydım gercekten çok guseldi ablam busranın karikaturu çok muazzamdır zaten neyse ouyorum busra ablacım by by
URAGAN dedi ki…
isimsiz hümeyra, ben de seni öpüyorum ablacım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*