Aklını peynir-ekmekle yemiş uragan nassı olur?

Bu sabah nihayet namazdan sonra uykuya yenik düşmedim. Epeydir hep bu niyetle yatıyor, fakat namazdan sonra, üstümde sabahlığım ve örtüm olduğu halde kıvrılıp, uyuyakalıyorum. Hatta dün epey kararlıydım ama kikircik gözlerini açınca o uyusun diye yanına yatmıştım ama ben de uyuyakalmışım. Fakat bu sabah şeytanın bacağını kırdım.

Kendime kahve yaptım, kitabımı aldım ve başımı kanepeye yaslamadan okumaya başladım, çünkü yaslasam biliyorum, orada öyle uykuya dalıcam yine.

Uykuyu niye bu kadar çok seviyorum ben yaa?

**

Saat sekiz buçuğa yaklaşırken, ekmek ve elif'e söz verdiğim sürpriz yumurtayı almak için çıktım. Aman Allahım ne soğuk, ayaz birden aldı beni, çocukluğumun buzz gibi Ankarasına götürüp getirdi. Vücudumun soğuğa karşı direncini kaybettiğini hissettim.
Oldum olası sıcağı severim ben, kedi gibi, sarınıp bürüneyim, sıcaklık vursun yüzüme. Mümkünse içecek sıcak bi şeyler olsun. Yanında da iyi bir müzik, ya da akıcı bir kitap. Akşama kadar mırıl mırıl takılabilirim yani:)

**

Eve gelince yüzüme vuran sıcaklığı hissettiğimde şükrettim halime. Bir de üzerine sıcacık çay, çıttır ve susamlı ekmek vee tabi ki beyaz peynir. Ben beyaz peynir olmadan ayılamıyorum biliyor musunuz? Kahvaltıda beyaz peynir yememişsem, tam yapılmamış bir kahvaltıdır o benim için. Tuhaf, çünkü bildiğim kadarıyla uyarıcı bir etkisi de yok ama...

**

Güzel bir kahvaltıdan sonra, bir daha dışarı çıkmam gerekti. Elifciği arkadaşına bırakıp çıktım. Ama bu defa hazırlıklı davrandım, atkımı sardım, yine de üşüdüm yaf. Alışmışım sıcacık eve, buzların üzerinde yürümek filan zor geldi başta, sonra uyuşmaya başladım soğuktan ve otomatikleşti hareketlerim. Ne biççim bi ayaz var, yüzüm gerim gerim oldu..

**

Neyse ki on buçukta evdeydim, yarım saatte bitti işim. Ben iyice ev kedisi olmuşum, bunu kesinlikle anladım. Gelince peteğe yapıştım resmen. Bir de sıcak kahve, tamamdır.

Yaşanandan çıkarılan sonuç:
1.Sıcak iyidir, uragan sıcağı sever.
2.Çok gerekmedikçe dışarı çıkma!
3.Buz üstünde yürürken, nasıl adım atıldığını unutuyorsan; buz üstünde adım atma, kay!

Yorumlar

AYSUN dedi ki…
Uykuyu sevmeyen var mı acaba?? Pazar günü saat 12.'ye kadar uyusam , dinlensem... Berk gelip mıncıklamasa, saçlarımı çekmese:P

Sabah işe gelirken o buzzzların üzerinde yürümeye çalıştım ben de:( Arkamdan gelen topuklu abla düştü:( Yardım etmeye çalışırken ben de yanına yatıyordum nerdeyse:):P Komik bir şekil olmuştu halimiz:P
SERAP dedi ki…
Peynir ha:)Sen yok diyorsun ama bence uyarıcı etkisi var peynirin çünkü bende peynirsiz yapamam.Hatta ne kadar çok çeşidi olursa o kadar iyi olur benim için:)Uyku konusunda darısı benim başıma diyorum.Sevgiyle kal.
uragan dedi ki…
Ben de peynir çeşitlerinin bol olmasını severim soframda amma illa beyaz peynir, o olmadan olmaz.:)
Uzun ve derin uykular diliyorum o zaman sana...
uragan dedi ki…
Aysun, düşünemiyorum halinizi yani. Bu havada topuklu giyersen düşersin tabi teyze, neyse ki sen güme gitmemişin arada aysun.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy