Ayna'dan Hero'ya nassı geldim ben ya...

Son zamanlarda klasik hale gelen "aynalı bir cumartesi sabahı" geçti, gitti.
Sabah kahvaltısını hazırlarken, stvde yayınlanan ayna programının eski bölümlerini izlemek, alışkanlık haline geldi ben de. Programın normal saati bana biraz geç geldiğinden, tekrar bölümlerle idare ediyorum.
Bugün Çin'i geziyorlardı, özellikle çin settini merak eden biri olarak, bu bölümü kaçırmamış olmak iyi bir sabah geçirmek için yetti, programı sevmemin en önemli nedenlerinden biri de, müzik çeşitliliği. Her milletin müziğini dinleme şansı sunuyor insana. Programdan sonra youtube a girip dinlemeden edemezdim bu şarkıyı.


Faye Wong'un yumuşak sesiyle hero'nun unutulmaz sahneleri...

Yorumlar

Biyonikkedi dedi ki…
Ana!dedim.
Ben nereye geldim lan !dedim.
Bidaaa baktım.
Eee adres dooru!dedim.
Neetmiş bu Uro!dedim.
Morugan olmuş Grigan.

Cık beğenmedim!
Beğenmemek demeyelim de benim gibi şablon konusunda tutucu bi insanın alışamaması diyelim.Halka açık bilogum misal 3 yıldır aynı halde.Yeni bi şablnda ben değil de başka biri yazıyor gibi olur sankime sankim ,ne biliiim.

Anam burası günlük değil de şirket sitesi gibi olmuş,pek resmi.Griye pembe yakışır,serpeydin bi yerlere pembe cıvır cıvır bişiiler.

Yine "hero" günündesin Uro,hayırlara vesile olsun inşallah bacım .

Bi de ben de "beni seviyon her halimle deemi"diyon.Molamda yettim sana,çayım soğudu uleyn daaa ne diyim yıvrımmmmm öbdüm seni:)
uragan dedi ki…
Sıkıldım mor mor, hayat bir bana mı mor?,dedim, geçtim griye.:)
ben de ayaklı şirket sayılırım be biyo, her türlü foto, animasyon, örgü, çocuk bakımı işleri itina ile yapılır:)
biz evde okul yıllığı, pol foto bile yaptık örtmenim ne haber, teçhizat tamdı yani. Şimdi sattık, savdık:)
bana her gün hero günü..
sağolasın burhan abi...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy