...

Derya hanımcım, mailime kusunuz öfkenizi, zira yorumlar artık onaya taabidir.

Yorumlar

SENABERA dedi ki…
İyi yapmışsın canım, ben okumuştum o yorumları. Hatta bu tip mailleri de hiç okuma! Sinirlerini boşuna yıpratmanın bir anlamı yok....
Biyonikkedi dedi ki…
Uragan
Aşkolsun ama.

Şifreli blogumu ıncığına cıncığına kadar okuyorsun anacım:)
En son yazımda aşurelerim vardı.Aşure yapacağımı sana yorumumda yazığım halde es geçmişsin.
Sana kalmadı diye mi?

Hem benim de fotoğraflarım vardı ya sen yorum yazmışsın ama benimle ilgili bişii yazmamışsın.
Nassssılım?
uragan dedi ki…
bence de aşk olsun :)
**
Kaç gün önce; türkü albümünün yanına 3 porsiyon ekle, gönder bana da, diye rica etmiştim, gelmedi aşureler, herkese dağıtılmış, bize yok:)
**
Aşure kazanın da pek küçükmüş bu arada!
**
2-3 kilo fazla değil, onları da versen tam süpper olacak:))
**
gıccığım di mi?
evet, öyleyim:)
uragan dedi ki…
Özlemcim, sinir bozacak durumda değil ki arkadaşın hali, yeminle söylüyorum üzüldüm.
Ne olmuş, nasıl olmuş da bu hale gelinmiş, diye üzüldüm.
Hepimizin önyargıları olabiliyor başka çevrelerden insanlara karşı ama, keşke onları yenebilsek, bir şeyleri paylaşamıyorsak bile keşke saygı duyabilsek.
Ama olmuyor, bizleri kim bu hale getirdi, onu anlamaya çalışıyorum.
AYSUN dedi ki…
Ben de yorumları okumuştum ama derya kimdi hatırlamadım:P hehe ben isimlere bakmıyom zaten yorumları okurkene:P

Ben de sana mail atayım olur mu?:)
uragan dedi ki…
Sen de mi öfkelisin bana yoksa:)
Hala şu blog şablonu meselesi mi yoksa, aysunum:)
Bu ara mail trafiği bir arttı ki sorma, sen de gelmezsen olmaz bak.:)
**
Gönül yarasında bir sahne vardı ya hani; nazım'ın dünya'ya parktaki bankta söylediği bir cümle vardı.
"ne kadar çok kalp kırmışım biliyor musun, ben de bugün öğrendim"
aklıma o geldi, şimdi durup dururken.:)
AYSUN dedi ki…
Yok yok ben mailleşmek istedim sadece:) Ama o trafiğe bir de ben girersem kaza falan olur aman diyim...

Durup dururken gelmemiştir aklına...
uragan dedi ki…
durup dururken gelir aklıma, gelip gelip durur:)

bak hala yorum yazabiliyorum, he he:(

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*