Dünyayı Güzellik Kurtaracak!

Yorumlar

Kuaybe dedi ki…
Uragan ben seni okumayı ciden çok seviyorum yaa..

Keşke daha sık uğrayabilsem.. Ama arada gelsem de kaçırdıklarımı telafi ediyorum uzun uzun.. Briktirp uzun uzun okumak da zevkli oluyor.. Güzel şeylerin hemen bitmesi hiç güzel değil zaten di mi ?
uragan dedi ki…
Güzel şeyler de hep çabuk biter ama di mi?
seni uzun bir aradn sonra gördüğüme sevindim gerçekten, yusufcuğu öpüyorum bi de mıncıklıyorum:)
solar dedi ki…
çok kısa zaman önce defalarca dinleyip söylediği bir şarkıyı çok sık uğradığı bir blogda gören okuyucu neler hissediyorsa onları hissediyorum canım uragancığım:) biliyorum; "bir insanı sevmekle başlayacak her şey"

ve nefrete inat; 'kimseler aşık değil mi bu şehirde?'
uragan dedi ki…
sanırım değil, ya da ben
üf, ammaaan yaaaa.:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*