uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Falan filan

günaydınlaar ifeniim.

*dün nihayet "dan brown" serisini tarihin tozlu sayfalarına gömdükten sonra, marquez'in yarım bıraktığım kitabına geri döndüm. o kitap ta ödünç olduğundan ve alalı bu yaz 1 yıl dolacağından artık teslim etmek lazım, bitirmeden vermek istemediğim için yeniden aldım elime, bakalım ne kadar sürünecek.

*bu aralar, sena-bera'nın blogunda tıklama gafletinde bulunduğum:), şu oyuna takmış bulunmaktayım, kendimi alıkoymakta zorlanıyorum. bilgisayarda oyun oynamayalı yıllar olmuştu, bir şey yapmaya başladığımda takıntı seviyesine getirdiğim okuyucularım tarafından iyi bilindiğine göre, düşünün halimi.
(şu an şu lingi tıklamamak için zor tutuyorum kendimi.)

*salı ve perşembe günü, ikiz cadılar:) bendeydi, onlarla ilgilendiğimin ertesi günü bel ve boyun ağrılarım zirve yapıyor. İş-güç hak getire yani, ev uçtu gidiyor. Aslında bugün de halim yok ama, biraz toparlamam şart, zira haftasonu da yokum, döndüğümde evin haline dayanabileceğimi sanmıyorum.

*öğleden sonra kikirciğimle birlikte atlayıp trene gidiyoruz cebeci'ye doğru. pazartesiye kadar da buralarda olmam sanırım, o yüzden haftasonu beni tıklamakla uğraşmayın e mi?

*can arkadaşım istanbul'dan gelirken hep tren kullanır, bizim evin önünden geçeceği zamanda arar, bak el sallıyorum sana, diye. tabi o beni görür(nassı görmesin, tülü-perdeyi açıp, lambayı yakıyorum), ama ben onu hiç göremedim şimdiye kadar, itiraf ediyorum.

*hayat ne garip trenler filan,

*herkese keyifli haftasonları diliyorum.
3 yorum:

Hehe kötü bağımlılık yapıyoo dimii, banane ben sorumluluk kabul etmem!! Bugün ben de çok oynadım, beynim sulandı resmen yaa...:))

Dilerim güzel bir haftasonu geçirirsiniz...


Selam seni özledim bir bakayım dedim anlaşılan yoğun geçiyor,ufaklıklarla beraber.bir hafta sonuda bize uğrasanıza sevinirdik.


SB cim; kötü ne kelime, tıklayana bulaşıyor:) adam başına çakılıp kalıyor. benim beyin genelde sulu olduğundan; çok tesiri olmuyor yaaa:)
**
Nurcihancım; bu hafta sonu yoktum, şimdi de evde değilim zaten. Ama müsait olursan önümüzdeki haftasonu görüşürüz inşaallah. Ben de seni özledim, Cuma evden çıkarken Betül aradı, benim evin yakınındalarmış, uğrayacaklarmış. Çok üzüldüm:(


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate