uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Hükümsüz

etiketler:
Aysun, Kuaybe, Erik ve Solar iyi bilir, ben öyle durur durur, birden kapatır giderim blogu.
Son 2-3 haftadır da hemen her gün kapatıp gitmeyi düşünüyorum.
Alt yapı çalışmalarını da tamamladım başka bir blog için hatta.

**

Neden böyle oluyor, bilmiyorum ama; arkadaşlar, yorumlar arttıkça, samimiyet oluştukça, kendimi dürüst mü bulmuyorum yazarken, ya da sorumluluk duygusu omuzlarıma oturmaya başlıyor ve ben korkuyor muyum, bilmiyorum.

Ama işin komik yanı, farklı bir bloga yazmaya başladıktan kısa bir süre sonra da, gidip eski dostları bulurum, ya da onların beni bulmaları için ipuçları bırakırım. Ve izimi süren arkadaşlarım da haaa sen o sun, di mi der. Yeniden yeni blogda devam ederiz.

Komik di mi?
Aslında acı da...
Hem yalnız olmak isterim, hem kimsesiz kalmamak.
Çelişik olduğumu söylemiştim.:)

**

Fakat şimdi bu geçen haftaki malum yorum trafiği oldu ya; gidemiyorum da.
Kaçtı diyecek bazıları, diye.
Sakın haaa, can arkadaşlarım alınmasın, onları kastetmiyorum, bazıları derken.
O garip yorum trafiğindekilerden bahsediyorum.

**
Bazen sadece kendim için yazmak istiyorum, sadece kendim için tutulmuş bir günlük olsun, her türlü incik cıncık ne varsa dökeyim, diyorum.
Sonra okunmuyorsa yazmak anlamlı mı, diye bir soru gelip oturuyor yanıma.
Kala kalıyorum öylece, bakakalıyorum...

**
Hatta bazen o kadar ileri gidiyorum ki, kökünden kurtulayım diyorum, adsl kestireyim, olsun bitsin.Evde nete ihtiyaç duyan bir ben varım şimdilik çünkü.

**

Bilmiyorum yaa, ben galiba fazla asosyal bi tip oldum, kendimi zorlayarak yeni ilişkiler kurmaya çalışıyorum, sonra gerisini getirmek de zorlanıyorum. Zaten gerçek hayatta yeni arkadaşlar edinmekten sürekli kaçıyorum, kendimi anlatmaya çalışmaktan. Anlamadığın bi şeyi nasıl anlatabilirsin. Bazen öyle bir hal giyiniyorum ki, dünya batsa umurumda olmaz, oluyor.

**

kendimi kaybettim, hükümsüzdür.
8 yorum:

seni çok iyi anlıyorum, ancak dediğin gibi dönüp gitmek de buna çözüm değil..


Kaybolma sakıınnn.........!!!


*özlem, buralardayım.
*erikcim, burdayım bak, gitmedim bu defa. Senin bebeğin doğumu var daha, gidilir mi?
*solar be, niye böyleyiz biz,
bi olric yaratıp, peşinden niye sürüklenip duruyoruz.
aslında t. kadar cesur da değiliz yani, tümüyle kaybolmayı da beceremiyoruz.
niye?


Okudum şimdi yazdıklarını ve tüylerim diken diken oldu gözlerim doldu nedenini bilmeden:( Gitme sakın demem belki işe yaramayacak ama gitme...

Ben seni okuyunca rahatlayanlardanım... Belki düşünüp de dile getiremediklerimi sende okuduğum içindir...


bizler roman kahramanları değiliz ki..


Aysunum, gitmiyorum, burdayım.
gidiyordum, yoldan döndüm.
daha arada neler yazdım, neler sildim, okusaydın ağlardın:)
Ama ağlama, sakın ağlama.
ayım, aysın; aysın, aysun...

**

solar bu bana indirdiğin çok gerçek darbenin, hesabını vereceksin:(


Yine miii?

Dersem ayıp olmaz di mi?

Yine miii:((


ayıp olmaz tabi, dilediğini söyle, hakediyorum!


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate