İtalik sobe

Bugün hazır yazasım varken ve hazır birazcık keyifliyken, (sabah haberlerini izlemedim)Özlemciğimin taaa 2 hafta önceki ebe-sobesine bir iki satır yazayım.


Nefesimi kesecek anlar.....

*Filistin'in İsrail işgalinden kurtulduğu gün (görebilir mi bizim jenerasyon bilmiyorum ama, ümit iyidir.)


*Birimizin diğerimizden korkmaya sebebinin kalmayacağı gün (üstteki parantez içi aynen geçerlidir.)


*Evanjelistlerin kıyamet planlarının suya düştüğünü gördüğüm gün.(ihe ihe)


*Kendimi bağışlayabildiğim gün (zor ama imkansız değil!)


*Kızımın okula ilk başladığı gün (kesin kalbim sıkışacak!)


*Evin beyini askere göndereceğimiz gün (özellikle elif'i nasıl sakinleştireceğimi düşünmek bile nefesimi kesiyor)


*Göğsümü gere gere, yazdığım her satırına imzamı gönül rahatlığıyla atabileceğim, haberimin yayınlanacağı gün ( bu da zor ama imkansız değil, fakat ortada daha çalışacak yer yok, yer bulsam bile, dilediğim gibi yapmam kolay değil, ama nedir? -olmaz olmaz deme hiç, olmaz olmaz sevgilim, zaman neler gösterir, belli olmaz sevgilim!)


*Bugüne kadar incittiğim her kim varsa, onlar tarafından affedildiğim gün


*Gönlümce seyahat edebileceğim bir zaman dilimi, yolda olma halini çok seviyorum ben.


*Günün 48 saat olması:)


(Bunun için dünyanın dönme hızının düşmesi gerekiyor di mi solar? Sen anlarsın bu işlerden)


Hemen yapabileceğim halde yapmadığım nefesimi kesecek anlar...



*Kendime verdiğim sözleri tutabilmek

*Kızımla beraber kutsal toprakları ziyaret etmek

*Annanemin köyüne gidip, o rakımı yüksek yerden, yemyeşil dağları seyredebilmek

*Her kadın gibi fazlalıklarımdan kurtulmak benim de nefesimi keser. :)

*Baklava açabilmek, üsttekiyle bağlantılı oldu ama di mi?

*Anahtarları alıp, gece yarısı arabayı kaçırıp, bir yere vurmadan eve dönebilmek :)

*Animasyon çalışmaya yeniden başlayıp ve ilk hareketli karakterimi yapabilmek

*Üff düşündükçe çıkıyor, yeter ama yaaaa, ne çok şey varmış ama yapmak isteyip de tembellikten yapmadığım, aaaaaaaa aa!


Bir daha dünyaya gelme şansım olsaydı;

*Sanırım bu kısmı cevaplamak istemiyorum.

Keşke şu şöyle olsaydı demenin bugüne getirdiği bi fayda yok, şimdi düzeltmek istediklerimi düşünüp, kendime küsmeyeyim yine.

sobe bitti...

bana bu imkanı tanıdığı için sena-bera'nın annesine,

bugün balkonuma dolan güneşe ve etrafımda bir tur atıp giden minik serçeye

ben bu yazıyı yazarken, beni sürekli taciz etmediği için canım kızıma teşekkür eder;


köydeki annaneme, dedeme; almanyadaki halalarıma ve kuzenlerime, İstanbuldaki kankalarıma, söz verip bir türlü gidemediğim yasemin'e ...

(var mı ayol, selam edecekleriniz, ekleyin haydi!)

***

ben de sobeliyecem şim di de mi, bu işlee bööle oluyodu deee mi? (bu benim ilk sobelenişim de)


İlk blogumdan beri sürekli görüştüğüm kardeşim solar'ı; aynı şekilde "ben geldim bak" deyince, hiç sitem etmeden beni yeni yerimde de yalınız bırakmayan tatlı anne aysun'u; üniversite yıllarında hem bunalımlarımızı hem mutluluklarımızı hem de yaşadığımız yeri paylaştığımız Ayşe'mi sobeliyorum.


Kasmayın kendinizi, yazmak isterseniz yazın, istemezseniz paşa gönlünüz bilir, alınmam darılmam yani:)


***

Allahım bu halim bir kaç gün devam etsin, amin

Yorumlar

solar dedi ki…
yine keyifle okudum yazını uragan'ım:)
bana soru sormuşsun ama ben de cevabını bilmiyorum ya:)
ama mümkün olsaydı süper olurdu cidden..
uragan dedi ki…
ben daha sorunun geri kalanını sildim biliyo musun?, devamında dünya güneşin etrafında daha yavaş dönerse ne olur? diyordum. 2 arama yapmaya üşendim de topu sana attıydım, geri döndü.
*
tembel talebe misin sen yoksa hıı:)
*
di mi süpper olurdu, onu da gönlümüzce ziyan ederdik kara kara düşünerek, eminim yine verimli geçiremezdik:)
*
Biyonikkedi dedi ki…
Çok hoş olmuş Urocum.Zevkle okudum bende,gülümseyerek.İnan ruh halin yazılarından yansıyıp kasvete sürüklüyor da böyle bahar gibi açmış olduğun zamanlarda cıvıldatıyorda.
Tuhaf oldu ama anladın sen onu:)

Hep "Çiğdemleri Bulmuş Gibi"mutlu olman dileğiyle.......
uragan dedi ki…
evet biyocum, anladım ben onu.)
*
mazoşist bir tarafım var, hemi de kocaman, üstelik çok da baskın. İçimdeki çocuk fırsat buldukça sevinmek için en ufak şeylere bile sarılıyor, tam da bir çocuğun yapacağı gibi.
*
amin,amin, ecmain...
AYSUN dedi ki…
Bu halin de güzelmiş uragan devam edebilir:P

Askere mi? Bir yolunu bulun gitmesin sakın...
uragan dedi ki…
ha sen ağırlıklı olarak depresif hallerimi seviyosun yani:), ondan demiştin, üzsen de olur, diye önceden.
Gizli bi derdin mi var senin aysun hıı? bak mail trafiği bu ara müsait:)
*
Şimdi değil, önümüzdeki sene filan gibi, belli değil daha. ötelenip duruyor, evin beyi tarafından.
SENABERA dedi ki…
Öncelikle bu halin hep devam etsin inşAllah....:) Sonra, birşey değil, cevapladığın için ben teşekkür ederim asıl...

Evrensel olan, olmayan tüm nefesini kesecek anların gerçekleşmesini tüm kalbimle diliyorum... Çok güzel dileklerdi..
Baklava açtığın gün beni çağırmayı unutma emi.. Farkındayım, boğazla ilgili yazılan hiçbirşeyi atlamıyorum...:))

Bu arada, Almanya daki amcama, köydeki halama selam eder, ellerinden öperim....:)

Sevgiler....
uragan dedi ki…
İnşaallah devam ederi benim de dileğim bu.
*
amin, Allah herkesi dileğini hayırlısıysa kuluna nasip etsin.
*
İş baklavaya kaldıysa, ayvayı yedik! Tahinli kurabiye ve çay yapsam da çağırsam hı?
*
ben de selamlıyorum akrabalarını:))
*
sevgiler benden ifennim.
sena ve beraya da bol öpücük:)
(Onlar büyüdü ama öptürüyorlar mı kendilerini, çocuklar büyüyünce mıncıklanmaktan pek hoşlanmıyorlar ya!)
SENABERA dedi ki…
Uragancığım, ne yapalım tahinli kurabiyeye de razı olabilirim..:))

Çocuklar konusunda haklısın artık mıncıklanmayı hiç kabul etmiyor, öpücüklerin az sayıda olanlarını kabul edebiliyorlar..:) Ben de Kikiriği öperim...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*