Masumdur tüm çocuklar ve serçelerin de anneleri vardır.

Küçücük ve üşümüş serçelere, ekmek ıslatıp verdim.
...
Onların ürkekçe bi alıp bi kaçmalarını seyrettim tülün ardından ve kıpırtısız.
...
Üç çocuk bir odanın ortasında oynarken, başımı ellerimin arasına alıp oturdum.
...
Rabbimin bana emaneti olan; sordu, "seni üzdüm mü, niye böyle duruyorsun?"
...
"Hayır yavrucuğum üzmedin, sadece böyle durmak istedim" dedim.
...
Ufacık bir davranışın neler düşündürebileceğinin idrakine vardım yeniden.
...
Bir yatağa oturdum, birini yatağa yatırdım, diğerini ayağımda salladım.
...
Ayağımdakinin yastığı salladıkça diğerinin poposuna çarpıyordu, ikisi de uyudu.
...
Sıra benimkine geldi ve bana.
...
Uyku sen ne mübarek bir şeysin!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy