MORU GİTTİ, KALA KALA GÜNLÜK KALDI!

Sıkıldım bu ara yazmaktan, zaten eskisi gibi her gün bir kaç yazı yazmayı da bıraktım.
Bir de böyle deneyelim bakalım, şablon değişikliği de sıkıntıdan. Hep aynı mor sayfaya bakmaktan da sıkılmıştım, çünkü.

Nassı buldunuz, bakem yeni tema mı? Epey boğuştum gene kodlarla.
Bak, beğenmedim demeyin haaa?
Bi hafta-on gündür bakmadığım yer kalmadı, bi sürü tema indirdim, aslında başka bir tema seçmiştim ama onun başındaki linklerin kodlarını ayarlayamadım. O da işte buydu;
Not: "ya hayır söyleyin, ya susun" hadisini önden hatırlatayım da, beğenmeyenler bir daha düşünsün:)

Yorumlar

solar dedi ki…
çok beğendim ben ya hoş olmuş cidden, iyi ki yapmışsın:)
AYSUN dedi ki…
beğenmedim. mor daha güzedi. Tam benlikti...
aliusta dedi ki…
Bence de güzel olmuş. Beğendim ben. Klasik blogspot temalarının dışına çıkmak lazım. Hem elbise değişmek iyidir :)

Ben de yeni değiştim bilogumun elbisesini, oradan biliyorum :)
URAGAN dedi ki…
**teşekkürler solar, tema değişikliği seviyorum ben, isim,adres değişikliği de. Sen ve Aysun biliyosunuz ya gerçi, bir gün bir tık, uragan yok. annnaaa gitmiş. sonra bir mail, ben burdayım deyi. :)
beğenmene sevindim, uyarıyı dikkate aldın di mi?

**Aysun pes hocam yaa, alta hadis ekledim bir de, tık yok:)
mor senlikse yapalım sana bir mor blog. bu arada accayip mor minima temalarına sahip bir adres var elimde; istersen sööle.

**Ali kardeş, ben de senin şablonu beğendim hoş gerçekten. Foliage isimli bir wordpress teması var, tut-çek butonlu hani. Bu temayı onu andırdığı için seçtim, asıl favori temam o, ama uğraştırıyor wp, temaları.
aliusta dedi ki…
Foliage temasının blogger için düzenlenmiş hali de var. Bi bakın isterseniz :)

http://www.bloggertemplates.org/review/foliage
URAGAN dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
URAGAN dedi ki…
Evet bakmıştım ona da, html'yle boğuşmayayım diye bıraktım ama.
bir de blogger uyumlu olan da buton çıkmıyor maalesef, denedim başka bir blogda.
SENABERA dedi ki…
E yazmışsın hadisi, yorum yapamıyorum....:)
uragan dedi ki…
he he, işe yaradı desene:)
demek ki sen de pek tutumadın haa.
şimdi yaşlanıyosunuz diyeceğim, kızacaksınız. Bakınız genç arkadaşlar beğendiler şablonu, çoluk çocuğa karışmış arkadaşlar genelde "eh yani, beğenmedim" formunda.
:))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*