uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Ratatouille/Bulutsuzluk özlemi











Cumartesi akşamı Nurcihanlara gittik çay içmeye, en son 31 aralık akşamı biz de toplanmıştık, upuuuzzun zaman geçmiş aradan. Kapı komşusu olduğumuz dönemlerde 2 bilemedin 3 günde bir görüşür, bi halleşirdik ama geçti o günler. Şimdi uygun zaman bulunacak da bir araya gelinecek, ölme eşşeğim ölme desem ayıp olmaz di mi, saygıdeğer okur:)


Hafif gergin bir başlangıç yaptık, evde üç genç kız olur da gerginlik olma mı, oluuu. Ama ben hemmen "şirin şebelek moda" (bilgisayardaki güvenli mod gibi bi şi oluyo, ortam yumuşatılıp güven sağlanıyoo) geçip, yüzleri güldürmeyi başardım, afferin bana di mi nurcihan?


Neyse efenim, sohbet, hoş-beş filan derken benim kara kızlardan biri ratatouille'den bahsedince ve bahsi geçen film de evde bulununca ve bendeniz animasyon hastası olarak, "hadi izleyelim" diye bastırınca, akşamın geri kalanını film izleyerek geçirdik. Süpper bir filmmiş hakkaten, ödülünü haketmiş. Ama filmle ilgili yazmak için erken, ben milyon kez izleyip, iyi bi ezber etmeden olmaz.
Akşamın sürprizi ise karla kaplanan yollar oldu, 15 dakikalık yolu yarım saatte geldik ama şükür herhangi bir vukuat olmadan.

Pazar günü kar yağışı aralıklarla devam etti ve biz de farklı bir şey yapıp, günü evde geçirdik:))
Son bir kaç gündür aşağıdaki şarkıya takmış durumdayım, hey ho şeklinde dolaşıyorum evde. Aslında gitmişken betül'den çalmasını isteseydim keşke, ne de olsa koro vardı, hey ho'layacak.

Yapmam gereken yığınla ev işi var, ben kalkıp bir yerden başlayayım, siz de şarkıyı dinleyip, hey hooo, diye bağırmayı unutmayın, accayip iyi geliyo...
Bu arada eklediğim versiyon, sözlerimi geri alamam'ın klasik versiyonu da değil, orkestra neyim var arkada, bu versiyonu dinlememiş olanlara şiddetle öneriyorum!





2 yorum:

o şirin fareyi kızımda bende çok sevdik.Böyle animasyon yapsınlar canımı yesinler:)


hakkaten harika yaw, çok gerçeğe yakın bir animasyon. jest ve mimiklerine bayıldım ben de.


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate