uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

taşa değmesin ayağın/Lale sümbül açsın bağın

etiketler:
Deyişlerle devam edeceğim bir süre, özlemişim.
Dolapları karıştırıp, kızılırmak'ın mp3'ünü, yorum'un best oflarını, livanelinin best of'unu çıkarıp, bi "gomonist türküleri dinleme gecesi" düzenlesem mi? hıı, ne diyonuz?

"1. geleneksel :) uraganın een gomonist türküler arşivisinin altından girip üstünden çıkma gecesi"

Kimler geliyor, gelenler e-mailime:) isimlerini yazdırsınlar, buradan bildirmek şart değil, :)
bak yoklama alcam haaa:)
Saadet bunu kaçırma, senin türkünü seçtim bugün, ben tarihi bildireyim, evo'yu al, gel; paris dediğin şuncacık yer, atla uçağa gel e mi? :)

Evvet, günün türküsü geliyor.

Sözleri Aşık Nesimi'ye ait olan "Şifa İstemem"'in iki farklı yorumu;

Biri ve tabi ilki; Grup kızılırmak'tan, (solist:İlkay akkaya)

İkincisini ben de ilk defa dinledim; türkü serhoşu:)(ben demiyom, o diyo) Aynur Haşhaş yorumu, güzel o da, İlkay'ın yorumundan epey farklı ama, güzel.


Şifa istemem balından
Bırak beni bu halımdan
Razıyım açan gülünden
Yeter dikenin batmasın


Gece gündüz bu hizmetin
Şefaatin kerametin
Senin olsun hoş sohbetin
Yeter huzurum gitmesin


Taşa değmesin ayağın
Lale sümbül açsın bağın
İstemem metheylediğin
Yeter arkamdan atmasın


Kolay mı gerçeğe ermek
Dost bağından güller dermek
Orda kalsın değer vermek
Yeter ucuza satmasın


Sonu yoktur bu virdimin
Dermanı yoktur derdimin
İstemem ilaç yardımın
Yeter yakamdan tutmasın


Nesimi'yem vay başıma
Kanlar karıştı yaşıma
Yağın gerekmez aşıma
Yeter zehirin katmasın
Aşık Nesimi Çimen





0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate