Bir bezden bebem vardı:))

Bilen biliyor ya, taktım mı takarım ya, bu defa da karadeniz türküleri aldı nasibini takıntılardan.:)

Yıllar önce dinlediğim bir müziği aradım 1 saat, Sezen Aksu'nun çok sevdiğim bir şarkısı ve başında da karadeniz ağzıyla söylenen müziksiz harika bir bölüm var. Nefis yaaa.

Ben hakkaten yerel müzikleri çok seviyorum, ama şarkının sözlerini de eklemek lazım buraya, okuyucuları kadınlardan oluşan bir blogger olarak, bu türküyü tüm koca kişilerine yolladım gitti.:))


Buyrun hatun kişiler, haydeee




Sezen Aksu - Ben Annemi İsterim (Karadeniz) haylazcom

gelinim ağlıyor yaşlı yaşlı
gitmem der de sallar başı
ağlama gelinim ağlama
kınan kutlu olsun
gelinim
bindiğin at dehli olsun.

**


Dağda belimde odun beni ne hale kodun

Tarlada ırgat avrat, hanede hazır hatun

Bir uşak göbeğimde altısı eteğimde

Yedi bitirdi beni, anandaki o çene

Dünyanın gailesi, yetmezmiş gibi bir de

El ayak çekilince sen bitersin dibimde

Uy çalsın kemençeler de ben bir horon tepeyim

Çatlasın kaynımgiller, bari kurtlarım dökeyim

Fındığı ben toplarım, kırması sana düşer

Uy ellerin iyisi, geh geh gerinip şişer

Üşüdüm senden baba ocağı, gözümde tüter

Uy adaletsiz dünya, gücün hep bize mi yeter?

Bir bezden bebem vardı bohçamda hayallerim

Kızlığım yarım kaldı, ben annemi isterim

**

Şaka ettum daaa :)))

**

Kikirciğimde yeni yazı var, millet!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy