uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

bir gün daha!

Hastane ziyaretimiz yarına kaldı, randevumuz yarın 14:30'a ertelendi.

Elifcimle konuşmuştum önceki akşam ekg ile ilgili.

Ona hamileyken benzer bir makineyle onu ve hareketlerini izlediğimizi anlattım ve doktorun da onun kalbinin 4 yaşında çocukların kalbi gibi hızlı atıp atmadığına bakacağını söyledim. Beraber izleyeceğiz ekrandan, dedim. Sakince yatması gerektiğini, dayanıp dayanamayacağını sordum.

-kocaman ablayım ben, durabilirim tabi, cevabını verdi.

Sonra detayları anlattım; çıplak olacağını, göğsünün üzerine jel sürüleceğini. O an yakınımda olan kumandayı gösterip, bunun gibi bir şeyi gezdirecek göğsünün üzerine, gıdıklayacak seni biraz, dedim ve kumandayı gezdirip, gıdıkladım :))

Dün sabahtan beri, benim karnımda bebek var, bak doktora gidelim, bilgisayarda göreceksin sen de, deyip durdu.:)

Her ne kadar, karnına değil kalbine bakacak, dediysem de dinletemedim.
-ben söylerim doktor amcaya, annem inanmıyor bana, karnıma bak da bebeğimi görsün derim, dedi. :)


İlk ekg tecrübemizde elif 20 aylıktı ve 3 gün uğraşmıştık, sürekli ağladığı için kısa süreli uyutan ilaçlar verildi, ama odaya geçer geçmez uyanıyordu. F. Üniversitesinde çocuk kardiyoloji profösörü çekmişti ekg'sini ve maalesef çocuklarla diyalogu harika bir doktor sayılmaz. Elif çok tırsmıştı ondan ve o da Elif'e pek sabredemedi. Hatta -ödemeyi yaptıysanız, geri almanızı sağlarım; çekemeyeceğim ben- filan dedi, son bir defa daha denemesini rica ettik ama doğrusu biz de onun tavrına sinir olduk. Bu vakadan sonra başka bir hastane seçtik bu sefer, inşaallah iyi olur her şey.



Bir gün daha beklemek zor gelecek ama zaman geçtikçe ben de daha sakin bakabiliyorum olaya, rabbim hakkımızda hayırlı olanla muamele etsin. amin.
10 yorum:

Yusufcuk da üfürüm dolayısıyla Eko çwkilwn bebeklerden biri.. Elhamdülililah temiz çıkmıştı bizim sonuçlar.. Kikiriğinki de iyi çıkacak inşaallah.. Hem bak anne olacak o daha :)) Sen bilmesen de bebek var, çocuk yalan söyleyecek değil..

Bizde de var bir asker kaçağı :P Ben de ileriyi düşünmemeye çalışarak rahatlıyorum!


Elif'i hazırlamakla çok iyi yapmışsın.. Sonuçlar güzel çıkacak inşAllah... O kardiyoloğa da sinir oldum. İnsan sevgisi, çocuk sevgisi olmayan insanlar tıp okumasa keşke...


Kuaybe, ohh, dedim okuyunca.
Doktorlar üfürümlerin yeni doğan çocukların yüzde otuz-kırkında bulunduğunu söylüyor.
buraya yazdım, kimse bizde çektirdik eko filan demeyince, kandırmış bu doktorlar beni, dedim:))
*
bu yaşta anneanne olacağım.:)
"bak göreceksin sen, doktora gidince" diyor, başka bir şey demiyor.
*
Allah kolaylık versin zor mesele, hele ki çocuk girince işin içine :(


özlem, inşaallah.
ben de o kadar sinir oldum ki anlatamam. çocuğu sakinleştirmek için çabalayıp duruyorum o da gidin alın paranızı, diyor. Tek kelime bile etmedi elif'e, biliyor musun?
ıııhhk:/


Sonuçlar güzel çıkar umarım, öyle de inanıyorum, sen de moralini yüksek tutmaya çalış uraganım..


Genç yaşta anane olacaksın demek:P

Kikirik büyümüş baksana, nasıl durması gerektiğini biliyor doktor kontrolünde. Aferin ona. Yarın Cuma... Hayırlı haberlerinizi bekliyorum.


Herşey çok güzel olacak:)))


Hayırlı haberlerini bekliyorum....


Ama çok merak etti ben ya, nasıl çıktı sonuç?


Hepinize tek tek teşekkür ederim, özellikle dualarınıza. Merakta bıraktığım için tekrar kusura bakmayın, oldu mu?


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate