bıla bıla / şimdi yeni şeyler söylemek lazım!

  • bir-iki gündür gündemi takip etmiyorum ve bugün de kesinlikle takip etmeyeceğim. Pazartesi gelsin yeniden işbaşı:)
  • elimdeki kitap ısrarla bitirtmiyor kendini bana, sanki bitince gidip kütüphanenin kuytu bir köşesinde bekleyeceğini biliyor. direnme, 550'ye 20 kaldı.
  • okuduğum kitapta aklımdan hiç çıkmayan bir cümle var. "çünkü senin için sigarayı bırakmak sevdiğin bir varlığı öldürmek gibi bir şey" diyor biri, yazar bu cümleyi duyar duymaz sigarayı bırakıyor. ben yıllarca bunu bilerek bırakmamıştım sigarayı ama :)
  • bu yazarın en bildik kitaplarını okumadan (yüzyıllık yalnızlık, kolera günlerinde aşk vs..) anılarını okumakla kötü mü ettim acaba?
  • havalar ısındı ya, ev artık sıkıyor bizim hatunu. şu postu bitireyim, çıkacağız birlikte. yürüyüş yapmak istiyormuş, sonunda bakkal olan bir yürüyüş:)
  • günler günleri kovalıyor, ben hiç birini kovalamıyorum. öyle sakin dingin izliyorum kovalamacayı. böylesi daha güzel sanki.
  • annem bu akşam dönüyor, yarın onu ziyaret etmeyi düşünüyorum. bakalım nasıl bir Ağrı anlatacak bana.
  • dün oturup yeraltı canavarını bilmem kaçıncı kez izledim, niye bu tam amerikan zırvası filmi her rastladığımda seyrettiğimi bilemiyorum. aslında iyi bi film sayılmaz, hatta berbat, ama yine de görünce izliyorum :)
  • bu sabah namazdan sonra uyumamaya çalıştım, yarım saat okudum, baktım yatağımdan daha rahat olan kanepe göz kırpıyor, kıramadım, 8'e kadar uyudum 1 saat.
  • bitireyim artık bu yazıyı, zira kikircik dışarı çıkmak için sabırsızlanıyor, dünden söz vermiştim üstelik, mutlaka götürmeliyim, nedir? anneler sözünü tutar.
  • bitti.


***


***

Yorumlar

solar dedi ki…
bi tek yüzyıllık yalnızlık'ı okudum, beğenmiştim, ciddi bi kitap gibi duruyor ama, komik gibi de:)
okursan kitabın başındaki soy ağacını ciddiye al, zira zamanla karakterler birbirine karışıyor:)
elif tepe dedi ki…
sana katılıyorum, bence Marquez'in önce kitapları sonra biyografisi okunmalı.. sadece onun diil, bütün yazarların. zira tersi olduğunda kitapta aynı büyüyü yakalam şansın azalıyor, bildiğin sokakları yürür gibi oluyorsun..
uragan dedi ki…
Solar; emin ol alırım, bu kitapta da o uzun soyadları ve isimleri hatırlamak çok zor oldu.:)

elif; yeniden hoşgeldin, sanırım öyle olacak, anlatıp anlatıp bu kitabımın konusunu bunun üzerine kurgulmıştım, filan diyo zaten.
Kuaybe dedi ki…
Marquez haa..
Okul yıllarımı hatırladım..
Çok baba bi hikayesini okumuştum onun.. Türkçeye çevrilmişi var mı bilmiyorum ama güzeldi gerçekten.. "A rock, A tree, A cloud"

Bu arada, o yeraltı canavarı iğrenç ötesi yaa.. Ben de senin tam tersine her görüşte acilen kanalı değiştiriyorum! İnadıma da tekrar tekrar veriyorlar yaaaaa..
AYSUN dedi ki…
Nerdesin? Yine mi arayacağız seni yoksa? Kötü birşey yoktur umarım...
uragan dedi ki…
Kuaybe

evet marquez, "hayat, insanın yaşadığı değildir; aslolan, hatırladığı ve anlatmak için nasıl hatırladığıdır" diyen ihtiyar:))
**
bence de film çok kötü ama izliyorum ben işte, çözemedim de niye izlediğimi ama izliyorum.

Aysun

Burdayım, yok yok arama tarama yok:) Herşey yolunda, evde yoktum o kadar.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy