uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Ey yalan dünya psikopat ettin beni!

etiketler: ,
Bu aralar malum gündem yoğun ya, bilgisayar başında geçirdiğim zaman dilimi eskisine oranla çoğaldı fakat bu zamanın büyük bölümünü gündem okumaları alıyor. Tabi olan-biteni takip etmenin insana getirdiği psikolojik bir yük var. Bu da bloga sıradan günlerimi, sıradan bir dille yazmamın önüne geçiyor. Bloga yazmak için post penceresini açana kadar o kadar çok şey okumuş, o kadar hayıflanmış oluyorum ki olan-bitene yazacak enerjim kalmıyor. Enerjiden de öte, üstüme accayip bi ağırlık çöküyor ve yazmayı düşündüğüm her şey bir anda anlamsız gelmeye başlıyor. Birey olarak tüm yaşananlar için elimden gelen hiç bir şey olmaması, dönen dolapları bile çoğu zaman birileri bugün bunu istediği için öğreniyor olmak, canımı yakıyor. Bunlarla ilgili bir şeyler yazsam yazdıktan sonra pişman oluyorum. Farkında olmadan oyunun parçası olmaktan korkuyorum. Her ne kadar birbirinden çok çok farklı isimleri, yorumları da takip etsem; sanki herkes tek bir şeye hizmet ediyor.


***


Bu ülkede seni, beni, onu, halkı düşünen birilerinin varlığına inanmakta zorlanıyorum. Sözde aydınlar, yazarlar, medya organları, siyasi partiler, sivil toplum kuruluşları, cemaatler, dernekler... vs. tarafından beyinleri yıkanmış, birer zombi olabilir miyiz? Oynanan oyunların, dönen dolapların parçası olmaya direnmenin yolunu bilen var mı? Kendime ait tek bir fikrim kaldığından şüphe duyuyorum bazen, hayatımın yönlendirmelerin kurbanı olduğunu düşünmekten kendimi alamıyorum.


***


Hatta bazen çocuğumu yetiştirirken bile, sürekli o metot, bu yaklaşım zırvalıklarının içinde buluyorum kendimi. Bugünden her şeyi dert edinmiş, depresif temelli çocuklar yetiştirdiğimizi sanıyorum. Doğal olmayan, gözünün üstünde kaşın var desek, kırılan çocuklar... Valla bizim üst nesil iyi kotarmış bu işi; (bkz. ruhum ne kadar sağlıklı)



Velhasıl-ı kelam kararsızlığın zirve yağtığı uro, bugünlerde üstüne bir de septisizm ekledi ki, içinden çıkılası değil.



Fonda çalan şarkıyı kendime ve benim gibi ruhunu kaosa kiralamış herkese armağan ediyorum.



Mevlaya havale edip kurtulmalı diyorum, havale sırası çook uzun.




2 yorum:

Blogunu siyasete alet etme PRUVAKTÖR Uroooooo.

Kıskanç Uro,sen adınla biliniyorsun evde.Ha bide Kikriğin annesi diye.

Baş harfin gelince yazarız,bekleyecen pis manyak
Hahhahhahhaaaaaaa


Z'in yaşında bir çocuğun, provakatör kelimesini yerli yerinde:) kullanmasının sebebi biziz, yakında E. "anne biraz a-politik ol" derse şaşmam yani.:)
**
Bilemiyorum artık biyo hanım, isim-şehir oynanıyor, bütün bloggerlar ünlü, ben yokum, bilemiyorum. Biraz mesafe koyalım araya lütfen:))
**
pis manyak sissiniz bi kere üstelik:)
**
nassı süpper mesafe koyuyorum di mi?:))


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate