uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Çiğdemler/Dağlarına bahar gelmiş memleketimin/Benimki ova sayılır ama:)

etiketler:
Sıkıntılardan yazmaya fırsat olmamıştı ama geçen pazar süpper bir şey oldu biliyor musun?

Hani şu durup durup fotoğrafını çektiğim arazi (araziden çok üstündeki gökyüzünü çekiyorum ama neyse) var ya; orada yürüyüş yapıyordum. Başım önümde, karların ardından yeni biten otlara bakıyordum ki, bir mucize oldu.

Yıllaaar yıllar sonra, bir çiğdeme rastladım. Hani şu baharın müjdecisi nefis çiçek var ya ona.

İlk gördüğümde çok şaşırdım, en son 8-9 yaşlarında filandım, babam soğuksudan getirmişti, bir avuç. Soyup yumrularını afiyetle yemiş, çiçeklerini de suya koymuştum. Öyle sevmiştim ki, o küçücük, narin şeyi.

Çok hayıflandım önce, makinem yanımda olmadığı için. Sonra fotoğraflayamayacağıma üzülmek yerine, gördüğüme sevinmeyi seçtim. Ve yürüdükçe; bir tane , bir tane, bir tane daha...


Çiğdemler bile açmış, bahar gelmiş, ben çekemedim ama bir-iki çiğdem fotoğrafı ekleyeyim de, bahar artık buraya da uğrasın:)


Benim gördüklerim bu beyaz çiğdemlerden

Şunların renklerine bak, nasıl da güzeller di mi?

-içerde-
haberin var mı taş duvar,
demir kapı, kör pencere,
yastığım, ranzam, zincirim,
uğruna ölümlere gidip geldiğim,
zulamdaki mahzun resim,
haberin var mi?
görüşmecim, yeşil soğan göndermiş,
karanfil kokuyor cigaram
dağlarına bahar gelmiş memleketimin..


Ahmet Arif

***
0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate