Kendi kendimi kapattım!/Aynı Nakarat/Acil Demokrasi/Kukla

Keşke doğanın uyanışı olarak kabul edilen bugünde, bunları yazıyor olmasaydım.
Ama oldu bir kere.


*Hrant Dink davası ile ilgili gelişmeleri biliyorsunuz herhalde, "biz üstlerimize söylemiştik" ifadelerini. Yazık ki ne yazık.


*Bir yandan Ergenekon davası, bakalım daha kimlere değecek, daha hangi isimleri göreceğiz ekranlarda davayla ilgili göz altına alınan. İnşaallah sonuçlanır bu dava, inşaallah hasır altı edilmez. İnşaallah kapanma korkusu sarmaz iktidarı da bu işin peşi bırakılmaz.


*Tabi bir de ABD işgalinin üzerinden geçmiş koca bi 5 yıl var geride. Milyonlarca sivilin katledildiği koca 5 sene. Dün gibi hatırlıyorum, ilk hava bombardımanını. Beklediğimiz ama içten içe olmamasını dilediğimiz o gerçeği, dün gibi hatırlıyorum.:(


*Sitedeki karartmaya gelince, ben de kendi kendimi kararttım. Baktım Dtp, Ak Parti bu işin hakkını veremiyor ben vereyim, dedim. Yakında referanduma gitcem zati, uragan kapatılsın mı?deyi; iyi mi?



**



Bir parodi olarak “iddianame” /Ferhat Kentel

Fıkrayı bilirsiniz. Padişah vergileri arttırmış; vezir insanların kızdığı haberini getirmiş... Padişah “devam” demiş ve bir müddet sonra vergileri gene arttırmış, vezir insanların daha da çok kızdığını aktarmış... Padişah “devam” demiş ve gene vergileri arttırmış; vezir padişaha bu sefer insanların kahkahalarla güldüğü ve sokaklarda zil takıp oynadıkları haberini getirmiş... Bunun üzerine padişah “aman duralım” demiş, “vaziyet kötüye gidiyor!”

devamı için ... http://www.gazetem.net/ferhatkentel.asp



**


Ben şimdilik gülüyorum, pek çok insan gibi, anlamakta zorlanıyorum ve gülüyorum. Böyle giderse bi sonraki şarkı; "zilleri taktı, çıkı çıkı yaptı" olacak...















Dileyen dilediğini seçsin, dinlesin.
Hizmete bak, bir tıkla ruhuna isyan şansı!


vay be, kendimi tebrik ediyorum:))

Yorumlar

AYSUN dedi ki…
Ben 3. yü seçtim:) Başsavcıya ithaf ediyorum!!! Daha kimler için neler yapacak merakla bekliyorum...
uragan dedi ki…
Seni mi kırcam Aysunum, al sana kukla, tıkla, dinle:)

güleriz, ağlanacak halimize...
SENABERA dedi ki…
Uragan kapatılmasın!! Karartılsa bile kapatılmasın....:))

Gül, gül, ben de gülüyorum....:)
(Evet ağlanacak halimize gülüyorum)
uragan dedi ki…
Diyorum ya muhtemelen bi sonraki şarkı, zilleri taktı olacak, diye:))
boşa mı diyorum?:))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*