çocuk istismarını durdurun! / Ünzile

Dünyanın en masumlarına ...





***
Koşmaya yeni başlamıştı adımlarım
Düştüm,
Bebeğim bir yana,
Gülüşlerim bir yana.
Anneme baktım,
Yoktu!
*
Başımda yabancı bir adam
Küçücük göğsümde kocaman elleri
Sakalları deldi geçti pespembe tenimi.
Anne, anneeeeeeee. ...
*
Bir oyun sandım
Elleri kara kara 'öcü' amcalarmış
Bir emzik düğümünde yarıldı bedenim
Altımı ıslattım sandım
Kan kaybında Boğuldu insanlık!
*
Bebektim, Çocuk olacaktım
Abla olacaktım
Altımdaki bez çıkmadan,
Kadın oldum bir buçuk yaşında...
ADAM OLDU MU o amca bedenimde ???
*
Öğretin bana;
kendi suyumu kendim alamazken
Nasıl sulayacağım bedenimde ölen çiçeği!!!
Ben kadın olmak istemedim
Ben dünyaya da gelmek istememiştim ki!
Anneeeee... babaaaaa....
*
Işığı açın!
*
Uzanamıyorum.
***


Bir mum da siz yakın, belki bir imza ile bir şeyi değiştiremeyeceğimizi düşünebilirsiniz ama,
sessiz kalmaktan iyidir.
***

Bir de bizim ünzileler var, çocukluğunu yaşamadan kadın olan, anne olan ünzileler.


Biyonikkedi teşekkür ederim, linkten sayende haberdar oldum.

Yorumlar

Kuaybe dedi ki…
Şiir kimin Uragan?

Sabah sabah başka hiçbirşey bu kadar duygulandıramazdı beni.. Islatamazdı gözlerimi..

Rabbime emanet tüm yavrular..
uragan dedi ki…
Bilmiyorum ki Kuaybecim, ben biyonun sayfasında gördüm, baktım imza yok, arattırdım. Bu kampanya ile ilgili her yerde geçiyor ama imzasız.
*
çok acı bir gerçek bu; insan belki hırsızlığı, dolandırıcılığı, yalancılığı çok çok zorlarsa belki bir katilin ruh halini bile anlayabilir, ama küçücük çocuklara pis ellerini uzatan sapık zihniyetleri anlamak mümkün değil.
çok acı...
*
Rabbim doğmuş ve doğacak tüm çocukları muhafaza etsin.
Biyonikkedi dedi ki…
Urocummm,canım ben teşekkür ederim bu kadar duyarlı olup es geçmediğin için.

Kuaybe-Uro:
Ben de bilmiyorum şiir kimin.
Çok isterdim şairini altına yazmayı.O fotoğraf ve o şiirden sonra o yaratıklara "hayvan"demek bile az geliyor!
"Allah belalarını versin" dememeli miyim Uro?Zira çok söylüyorum da:/
uragan dedi ki…
Ne deyim bilmiyorum ki, Allah ıslah etsin diyelim.
Bela dilemek iyi değil ama insanın bunlar karşısında dilini tutması da zor, ki tutmak da gerekir mi bunların karşısında bilmiyorum!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*