uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Saçma-lamalarımı kaçırdınız ha hay ha hay!

Yaz-boz tahtasına döndü anacım burası.
*
Bir dizi saçma-lamalarımı (yok çitalarımı); sildim gitti.
*
Ne çok siliyom ve gidiyor bu ara
*
Komplo teorileri okuya okuya kafayı sıyırcam.
Sıyırtık yazılarım da nete düşüyor icabında, aramalarda neyim çıkıyor.
Üstelik sildiğim yazımın başındaki cümlelere kaynak olan videoyu, yazıyı yayınladıktan sonra tekrar aradım, taradım yok. 2 saat gezindim, geçmiş listemdeki tüm haber sitelerini didik ettim, yok.
*
Anam dedim, uro; sen kendi halinde bi ev hatunusun, senin neyine; nevruz, polis, asker didim. Bak koskoca siteler bile yok etmiş videoları neyim, gız gızım başına bela alma, didim. Durduk yerde medrese-i yusufiyelerde takılma, çoluğun var çocuğun var didim.:) Hele bi yatışsın ortalık ondan sonra bakarsın didim. Didim de iyi ettim, ahanda ondan sildim.
*

Annem bugün Ağrı'ya gidiyor, teyzemlerle beraber ev yerleştirmek için. Yolunuz açık olsun, annee çok kalma haa!


***
Goran Bregoviç
Ederlezi/Hıdırellez


*
"boşnak kızlarına geç kalmış bir özür"
*
ederlezi goran,ederlezi
kızların ağıtlar düzerken bosna yaylalarında,
acıya bulanmıştı şenlikleri,
ederlezi yine gelmişti her sene geldiği gibi,
ne bilsin burada yetim kızlar var
bu sene ederlezi babasız kalmıştı
yetim kızların yürekleriydi gelen.
sarı saçları mavi gözleriyle,
gökyüzü bile özenirdi güzelliklerine,
deniz utanırdı mavisinden,
cenazelere uğurlanmıştı ederlezi,
şurada yatan kefensiz, babalarımızdı
boşnak kızları goran'ın,
yetimdi sarıları, yetimdi mavileri.
ah ederlezi, niye geldin bu sene
bilmez misin, buradaki kızlar yetim
şurada yatan babalarımızdı, kefensiz
yaslar bağladı sarı saçlarımız
babasızdı mavi gözlerimiz
ve goran, haykır yine bosna dağlarına
ederlezi kızlarım, ederlezi
***
***
Not: Bu ara benim ağzım iyice yerelleşti ve maalesef üzülerek itiraf ediyorum, Ankara'nın köylüklerinde ağız çok kabadır, düz bir önerme ile;
uraganın ağzı yerelleşti.
ankara'nın yerel ağzı kabadır.
o zaman uraganın ağzı da kabadır.
diyebiliriz, miyiz.?
Irahatsız olan var mı gız gızım, varsa diyin de düzeltivirelim.
2 yorum:

ahah iyi ben silmeden önce okumuştum:P Geçenkini kaçırmıştım ama bu seferkini okudum:)

Yeni lider belli oldu galiba uragan!!!


Sen de hiç bir şeyi kaçırmıyosun be aysun, nasıl oldu da linkleri kaçırdın?
*
Valla ne deyim, tarih affetmez!


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate