uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

son durumlar

Umutsuzca yazdığım bir önceki yazıyı tekrar okudum ve hazır bugün ilk şokları atlatmışken yazmaya karar verdim hadiseleri.
Birincisi evin beyinin aniden çıkan askerlik meselesi. 3 gündür onunla uğraşıyor ve bugün belli olacak ne olacağı.
Aysuncum; bir yerlere mi gidiyorsun diyorsun ya, bilmiyorum. Eğer uzun dönem askerlik yapması gerekirse eşimin, sanırım toplanıp gideceğiz. Ama şu an hiç bir şey belli değil, bugün öğreneceğiz.

Ve daha da önemli olanı, Kikirciğimle ilgili, küçükken kalpte üfürüm var, denmişti. 20 aylıkken kalp ekg'si yapıldı kuzucuğuma ve kalpte kapanmak üzere olan bir açıklık tespit edildi. Fakat hoca, 2 yaşından sonra kapanmış olacağını, tekrar ekg'ye gerek olmadığını, rahat olmamızı tembihledi. Biz bütün rutin kontrollerde bu konuyu doktorlarımızla görüştük ve gerçekten de 2 yaşından sonraki dinlemelerde, üfürüme rastlanmadı. Her muayenede dinlendi kalbi, pek çok farklı doktor tarafından ama üfürüm yoktu.
Pazar günü Elifcimle evdeki steteskopla oynarken, farklı bir ses duydum ben. Babası da dinledi, o da değişik bir ses duyduğunu söyledi ve pimpiriklendik. Ama aklımıza kalp hiç gelmedi. Sık sık soğuk algınlığı geçirdiği için, alt solunum yolu enfeksiyonlarından biri olabilir, diye gecikmeden Pazartesi günü doktorumuza gittik.
Her şey normal gözüküyordu ciğerlerini dinledikten sonra, ben yine üfürümü hatırlattım. Kalbini dinledi doktorumuz ve "evet kalpte üfürüm duyuyorum" dedi. 2 yıl aradan sonra ilk defa, yeniden. Büyük bir ihtimalle masum üfürük olabileceğini ama tedbiren yeniden EKG sine bakılmasının iyi olacağını söyledi.
Benim başımdan kaynar sular döküldü, çünkü daha önce defalarca EkG'yi tekrarlamayı düşündüğümüzde, başka doktorlarımız gerek olmadığını, dinlemelerin temiz olduğunu, çocuğu gereksiz yere tedirgin etmememizi söyleyerek vazgeçmemize sebep olmuşlardı.
Velhasıl-ı kelam sevgili arkadaşlar, bu hafta ya da önümüzdeki hafta, randevu işi çözülür çözülmez yeniden EKG sine bakılacak kızımın ve tahmin edeceğiniz üzere biz de diken üstünde bekliyoruz.
Doktor teyze ve enişteyle detaylı bir telefon trafiği, internetin altını üstüne getirme hadisesinden sonra az da olsa içim rahatladı ama EKG'yi görene kadar bana rahat yok.
Kalpte herhangi bir açıklık olsa belirtileri çok çarpıcı. çabuk yorulma, nefes almada sorunlar, morarma vs... Çok şükür bu belirtilerden hiç biri yok ama anne-baba olmak böyle bir şey işte, en küçük ihtimaller bile acayip korkutuyor insanı.,
Meraklandırdım sizleri de, keşke bu yazıyı dün yazsaydım ama o şokla olmadı işte. Duanızı eksik etmeyin lütfen.
3 yorum:

İlk okuduğumda aslında askerlik meselesi olduğu aklıma gelmişti ama yok demiştim... Hayırlısı olsun. Yaparsa da askerlik, kısa dönem olsun.

Kikiriğe gelince... Böyle bir rahatsızlık geçirdiğini bilmiyordum:( Geçmiş olsun öncelikle. İnşallah EKG sonuçları seni rahatlatacak şekilde olur. Dularımız sizinle.


Allah daha kötüsünden saklasın.
1-Evin beyi hayırlısıyla askerliğini yapıp dönecek.Yıllarca askerlik anılarını anlatacak.Eve her gelene göstermek için askerlik fotoğraflarını çıkartırken sen "yine mi"diye gözlerini döndüreceksin:)

2-Elifcikte ciddi bişey olmayacak.Gayet sağlıklı bir çocuk olarak büyüyecek ve bu olay size anlatılaca bir tecrübe ve gülümseyerek hatırladığınız üzüntü olarak kalacak.,

3-Dualarım seninle:/

4-Biliyorsun değil mi?


Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar,
*aysunum tüm dualarına amin.
*biyocan sağolasın, biliyorum.
*solarcım çok teşekkür ederim.
*erikcim, Allah kimseye çekilmeyecek dert vermesin, sana da sabır diliyorum Allah'tan, amin.
*un4tunately,amin, teşekkür ederim.


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate