Adı beni saran ve kuşatan Filistin/Ruhumun en derinliklerine işleyen Filistin

Öyle acıttı ki yüreğimi Filistin, öyle bir kin oturdu ki içime, yeniden.
başka bir söz bulamadım diyecek,
"Ey Aksa!
ümmetin ilk kıblesi
siyonistleri, kahreden edanla paramparça et!"




Benim adım Filistin,

Adı tüm meydanlara yazılan Filistin

Ruhumun en derinliklerine işleyen Filistin

Topraklarının beni tanıdığı

ve benim de onu tanıdığım Filistin.

Onu değil, beni parçalayın dediğim vatanım.

Geçmişten beni her an çağıran Selahaddin

Beni binlerce esiri ve mahkumuyla

Her zaman yardıma çağıran mescid-i aksa.

Ey Aksa! Ümmetin ilk kıblesi

Siyonistleri kahreden edanla paramparça et!

Siyonistlerin ruhunu söndüren akşam

Gökyüzünü Filistin bayrağıyla donat!

Filistinim

Filistinim

Filistinim

...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy