ula ula ula ula...

Efendim, malum hadiseyi kazasız belasız atlattık ya, moralim iyi bugünlerde. Sayfa açıldığında çalan müziklerden de anlıyorsunuzdur zaten, uragan bugün iyi mi kötü mü?

**

Bir kaç gündür karadeniz müziğine takmış bulunmaktayım, oldum olası severim zaten ama, şööle hızlı horonlar çalsa, omuzlar oynasa, ayaklar 2ileri 1 geri gitse gelse, havasındayım yani.

**

Cumartesi günü benim anne tarafı toplaştık. Hani bahsetmiştim ya bir ara, cerrahların cerrahı teyzoştan, onlara gittik işte. Durup dururken bütün aile niye toplaştık, çünkü teyzem ve eniştemin tayini Ağrı'ya çıktı ve önümüzdeki hafta yolcular. Gitmeden bi görüşelim dedik, iyi dedik. Özlemişim teyzeciğimi. Giderken ona bir çift küpe götürdüm, oralarda tak tak beni hatırla oldumu z. , dedim.
Oldu, küpe olmasayadı unutur giderdim, dedi:))

**

Z, ile doğum günlerimiz aynı, aramızda da 8 yaş var sadece. Kafalarımız yakın çalışıyor. Çocukluğumdan beri arkadaş gibi takıldığımızdan bir türlü teyze diyemiyorum, onunla konuşurken. Z aşağı, Z yukarı. O da bana takma isimler kullanıp, çocukluk hallerimle dalga geçip duruyor. Çook özleyeceğim be, ikisini de. H. da çok iyidir, ben hep derim zaten, "h. abi sen olmasan kim çeker benim bu çatlak teyzemi" deyi :))

**

İnşaallah, her şey diledikleri gibi olur.

**

Bugün çooook işim var, ev gene savaş alanı gibi. Üstümüzden pazar geçti, e daha ne ossun.

**

Haydeeeee, omuzlar aşşağa, ha ha ha uşak ha:))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*