uragan rüzgara karşı-1/sinemalarda

Öğleden sonra öyle bir rüzgar vardı ki; hırçın, kızgın, alıp savuruyordu önüne geleni ve bundan keyif alıyormuşçasına ıslık çalıyordu. Hatta bir ara öyle bir esti ki, henüz atmaya başlayan yağmur bulutlarını bile dağıttı. O yüzden sadece 1 dakika ıslanabildim balkonda.
**
Ben de rüzgara kızdım, bulutları dağıttığı için. El mi yaman bey mi, sıkıysa beni uçur, dedim. Giydim hırkamı çıktım, rüzgara karşı yürüdüm/yürümeye çalıştım. Ev ile bakkal arasındaki iki- iki buçuk dakikalık zamanda beni uçurmayı başaramadı:(
Ama dönerken neredeyse uçacaktım, bu defa arkamdan esiyordu kerata.
**
Rüzgarla aramda geçen hırçın diyalogdan, kikircik nasiplendi. Ona vişne soslu browni aldım, afiyetle ve bir bardak süt eşliğinde onu yiyor şimdi:))
**
Bu arada anlaşılan hiç birinizi beni etkilediği kadar etkilemedi bu müzik:(

Yorumlar

AYSUN dedi ki…
Müziği ancak şimdi eve gelince dinleyebildim.. İş, malum... Berk kucağımda, yanağı yanağımda sallana sallana dinledik... Bir de yağmur altında yürürken dinlemek isterim...
solar dedi ki…
ayhh, canım browni istedi şimdi:)
Kuaybe dedi ki…
Düşmanın arkadan geleninden korkcaksın :P

Ben de brownie istiyom..
Süt de istiyom tabii..
Bi de uyumak istiyom ama önce bilgisayarı kapatıp yatağa girmem lazım :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy