Yaşasın çocuklar!

Çocuklar, varoluşumuza katkısı olmayan malayani tüm bilgileri unutturmakta birebirler.



Komşu Fatoş var ya hani; hani ikizlerin annesi canım, hah işte o. 3 saat önce o geldi, hastaneye gidecekmiş, ikizleri bana bıraktı, ilaç gibi geldi valla.



Tüm günceli unuttuk; (onlar zati bilmiyor ya, neyse) hopladık, zıpladık, balon patlattık, cızgıfilm izleyip, ona-buna şaşırdık:)) Sonra yorulduk, bir şeyler yeyip, yatıp uyuduk. Homini de gırtlak, pufidi kandil, tumba yatak hesabı...

Yorumlar

AYSUN dedi ki…
Biz de Berk'le akşamları oynuyoruz eğleniyoruz:) Babamız memleketi kurtarma çabasında oluyor genelde:P

Bir o bir Deniz Baykal var zaten:P
Kuaybe dedi ki…
Yemin ederim en az bir haftadır haber seyretmiyorum ben.. Gazete de okumuyorum.. Fırsat olmadığından değil, bilinçli bir seçim..

Okuduklarımın daralttığı ruhum, beni boğuyor çünkü.. Onun yerine oğlumun gözlerine bakıyorum ve hep iyi şeyler diliyorum.. Hem onun hem de yaşıtı tüm çocukların geleceği için.. Bu kaos bizim nesli yutar gibi geliyor bana, en azından yarınımız aydınlık olsun..

Yaşasın ikizler, üçüzler ve tek bebeler :)) Yaşasın bebek aktiviteleri..
un4tunately dedi ki…
bana da lazım böyle şirin birşey :)
uragan dedi ki…
#aysun#

iyi eğlenceler, haksızlık ediyorsun bence bünyamin beye, baykal ile aynı cümlede anılmayı hakettiğini sanmıyorum:)

#kuaybe#

izlemeyeyim diyorum ama mesleki alışkanlık, gündemi takip etmeden duramıyorum. En fazla bir gün, sonra yine haberin başında buluyorum kendimi:)
Evet, yaşasın bebek aktiviteleri...

#un4#

her eve lazım:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy