uragan'ın kehaneti/heyt be başlığa bak amma fiyakalı oldu!

Ceren'i ayağıma aldım, cemreyi ceren'in yastığına poposu gelecek şekilde yatırdım. Ceren'i salladım, Cemre uyudu, ben okudum, kikirik bu arada muz yiyip çizgi film seyretti. Sonra kalktım, koca bebeğimi aldım, yatağıma oturdum, onu da salladım ve ben okudum. Yarım saat kestireyim, dedim; bir kapı gıcırtısı, cemre uyandı. Aldım, yatırdım ayağıma yeniden salladım, bu sefer okuyamadım, ama o yine de uyudu:)
hayat böyle geçeeeer, gider.


***


Önce Tuba (mucizenin annesi), sonra onun arkadaşı, bakalım daha kimler var sırada, mucizelerine kavuşacak?
Hissediyorum ben ama, daha başka bebeler var sırada, gelecekler, akın akın...
bekleyin!
:)


***

Yorumlar

solar dedi ki…
hazır bir kahin yakalamışken soralım hemen, peki solar da mucizesine kavuşacak mı??:)
('peki zeki müren de bizi görecek mi?' gibi oldu:)
uragan dedi ki…
şşşşşşşşş., duymayım. sen daha analizden geçicen,okulu bitircen, iş bulcan, kendi kendine yetcen, var oğlu var daha mucizeye...
yaaa ben ne diyorum yaaa, kız analığı siniyor kimliğime sinsi sinsi, beni ele geçiriyor sanırım.
imdaaaaaat
:)
solar dedi ki…
benim mucizem öyle değil ama, başka mucize:)
günlüge kısa bi film bıraktım uraganım, izle dur..
AYSUN dedi ki…
Yoksa yoksa bilmediğimiz bişi mi var uragan? Bu mucizelerden biri ??

Cumartesi atlayıp gelsenize buraya:)
uragan dedi ki…
Solar, Allah seni de kavuştursun mucizene, neyse artık o, bir kaç tahminim var ama ...
izledim durdum, şimdi bloga koyacağım ben de.
uragan dedi ki…
Aysun, yok yok, kehanetim kendim ile ilgili değil,zaten o zaman kehanet olmazdı di mi?
Sana geliyor ikinci dermişim:))ama demiyorum:)
**
cumartesi nereye atlayıp geleceğimizi bilahare bi detaylandırır mısın?
unuttun mu hocam, sen istanbuldasın ben ankarada?
kim kim; ceren, cemre, elif, ben mi? :))))
alemsin aysunum:)
AYSUN dedi ki…
Aman deme sakın:P

İstanbuldayız biliyorum:) Cumartesi blog buluşması var. Gelsen keşke... İkizler de gelebilir. Çocuk cenneti olacak sanırım Sühendan'ın evi...
uragan dedi ki…
kimler buluşuyor bakem?
AYSUN dedi ki…
Kuaybe-Yusuf, Emine-Talha, Sühendan-Enes ve Emin ,Zeynep-Ahmet, Esra-Erva, Minel-Orhan Kerem, Didem (pastacı rapunsel),Sabahnur-Zeynep Erva ve Aysun-Berk... Kalabalıkmışız yaa:)
uragan dedi ki…
aysun; Etrafta o kadar çocuk varken, ben oturup annelerle muhabbet edemem ki, girer çocukların arasına oynarım:)
**
zaten gelemem de, ben Ankaradaki toplaşmalar noktasında bile çekingen davranıyorum çok, a-sosyalleştim demiştim ya daha önce.
**
hakkaten kalabalıkmışınız, kadıncağızın evini çıkarken accık toplayın bari, bu kadar çocuğun arkasında bırakacağı enkazı düşünüyorum da:))
;)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy