Eller ne derse desin, yurdumdan güzeli yok / Atım kara ben kara, aman vilayetim ankara vay vay :)

Buraya en az bir kere uğramış herkes bilir ki, uragan müzik sever ve bloga da mutlaka dinlemek için bir şeyler ekler. Sevdiği müziklerin fihristi ise en az kendi kadar karmakarışıktır :)

Bir gün Bulutsuzluk özlemi, Zeki Müren, Metallica ya da Kardeş Türküler, bir gün Nazan öncel, Goran Bregoviç, Erkin Koray ya da Cranberries, bir gün halay, bozlak, horon, bir gün capon şarkıları:) çıkabilir.

Ama bugüne kadar bloga eklediğim tek bir Ankara türküsü yok!!!

Bunun bir nedeni var tabi; garip garip tiplerin yorumladığı, garip garip türküler, Ankara Türküsü deyince ilk akla gelenler olduğundan, hep geri durdum şimdiye kadar.
Ama artık,
Yeter! Söz Ankaralıların!
diyorum ve misket ekliyorum bugün Kubat'tan.

Kardeşim özünü inkar etmek bize göre değildir. Kaç göbek Ankara'lı biri olarak daha fazla dayanamayacağım yaaaa. Hatta bi festival neyim olsa da gidip iki seymen izlesek.
aaa
a aaaaaa


Kubat - Misket



Seymen mi demiştim, evet işte o!



hadeeee, goçlaaaaar...

:)

Yorumlar

solar dedi ki…
ankara çok şanslı bir il ya, gerçekten ankaralı olanlar çok içten seviyorlar ankara'yı genelde, yani benim karşılaştıklarım öyleler:) arada ankara'ya gitmenin en güzel yanı istanbul'a dönmektir diye talihsiz beyanatlarda bulunanlar olsa da takılmayın onlara, deniz'li mavi memleketlere alışınca ankara çok gri geliyor insana, kendimden biliyorum:)

bu arada değinmeden edemeyeceğim, bloga eklediğin saat çok hoşuma gitti, 'solar kalk yapman gerekenleri yap' diyor adeta, teşekkürler uraganım:)
Dikkat!! Biyo Var ! dedi ki…
ANKARAM GÜZEL ANKARAM
Yani şimdi dinleme,izleme şansım oldu Uro
Daldan dala atlayan müzik repertuarını yiyim senin!
Yine harikasın!
Damardan girdin bana bugün:)

Ay solar ne saati yaa,du bi bakiim,dikkat etmemiştim:/
uragan dedi ki…
solar&biyocan

solarım, evet Ankara çok şanslı, ne de olsa uragan Ankaralı ve de ukala dümbeleği:)

Ömrümün yaklaşık 25 senesi Ankara'da geçti ama, ne seviyorum diyebiliyorum, ne sevmiyorum diyebiliyorum. Nötrüm, nötrün, nötron, jimmy nötron
**
ben de aynı amaçla oydum onu oraya:)
**************
biyocan; ne damarı bu atardamar mı?
senin gönül yazar esprinden daha gıcığı varmış di mi? :)
*
saat,sağ üst köşedeki çizikli şey. İlginç bi saat buldum he he.
Warrior dedi ki…
Ankara'dasınız değereni bilmiyorsunuz arkadaşlar:) Ben neredeyse iş dolayısıyla 3 ay Ankara'dan uzak kaldım ve o kadar özledim ki! İnşallah 2 hafta sonra Ankara'ya dönecem:)

Bu arada Ankara deyince Hüdayda'yı da unutmamak lazım. Kimseye söyleyemiyorum ama Oğuz Yılmaz'ı da pek severim,

-Vay seni vay vay vay vay vay....
uragan dedi ki…
Yakın zamanda hüdaydayı da dinleriz bir gün.
vay seni vay vay vay vay vay değil bi kere o
gız seni vay vay vay vay vay
yar seni vay vay vay vay vay
:)


Aslında Oğuz Yılmaz bu dönüşümün ilk çekeri ama o bile bu kadar zırvalanacağını tahmin etmemiştir sanırım. Şimdikileri düşününce:(
Warrior dedi ki…
Şarkının nakaratına kendimden de bişeyler katınca böyle oldu Uro:)
m.bilal dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy