uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Hey Gidi Günler, hey!

etiketler:
Hayır bitmedi. Müziği unuttum, ne dinleyelim bugün? Değişik bir şeyler olsun ama tanıdık izler taşısın, mesela...


Soru: bu şarkının uğur dündar ile olan bağlantısını hatırlayan var mı?
10 puanlık uzman sorusu :))


Bu şarkıyla beraber geçmiş günlere gittim, taaa çocukluğuma. Sonra ne güzel anılar biriktirdiğimi hatırladım. Ara ara bunları yadetmeye karar verdim. Artık "Hey gidi günler", ismini verdiğim yeni bir bölümümüz var, hatırladıklarımızı paylaşıp, yadedelim. Çocukluk günlerimizin tozunu alalım, belki mutluluk "orco" nun elbisesinin ya da calimero'nun yumurta kabuğu şapkasının altındadır:) belki de değildir ama bakmanın zararı var mı?
3 yorum:

Hımm bol gezmeli, bol yemeli bir hafta geçiriyor gibisin...:)

Duba konusu yanlış anlaşılmış zannederim. Affedilecek de birşey yok, doğru söze ne denir? Ben, zaten dubayım, şu halimden daha duba olamam, demek istemiştim..:)

Uğur Dündar, oynadığı filmde mi söylüyordu bu şarkıyı, yoksa uyduruyormuyum??


Haa birde calimero mu dedin, bayılırım, hele de müziğine... Aklıma geldikce, youtube da izliyorum ve çocuklara izletiyorum..:))


özlemcim; çok yaklaşmışsın, bir filminde (hülya koçyiğitleydi sanırım), muhabirdi ve sokak çocuklarıyla yaptığı röportajda, çocuklardan biri söylüyordu bu şarkıyı,esmer ve gülümseyen suratlı bir çocuktu.
tabi hafızam beni yanıltmıyorsa:)
*evet öyleydi, bol yemeli ve gezmeli, ama şimdi iki gün bol çocuklu :) geçecek.
*Birbirimizi tanımadan latifeler ediyoruz, hak geçsin istemem. Ama ben alınırsam şakayla karıştırmadan direk söylerim merak etme :)
ve eğer ben de üzecek bir şey söylersem, uyarmaktan çekinme olur mu?


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate